رئیس اتحادیه چلوکبابی ها استان کرمانشاه:
رئیس اتحادیه چلوکبابی ها و اصناف وابسته کرمانشاه از نظارت بر رستوران ها همزمان با آغاز سال نو توسط اکیپ های نظارتی خبر داد و گفت: رستوران های بین راهی در ایام ماه رمضان مجاز به فعالیت هستند.
کد خبر: ۱۰۹۶۷۴۸
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰ 14 March 2023
باقر مرادی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: بازرسی از رستوران ها هر سال همزمان با آغاز سال نو از ابتدای فروردین ماه توسط اکیپی متشکل از ۵ نماینده اتحادیه، اماکن، تعزیرات حکومتی و بهداشت، انجام می شود، نماینده تعزیرات نرخ رستوران ها ،نماینده بهداشت مسائل بهداشتی و نماینده اتحادیه پروانه کسب را مورد بررسی و نظارت قرار می دهند و نظارت بر رستوران های بین راهی توسط میراث فرهنگی و گردشگری انجام می شود.
 
وی با اشاره به تمایل رستوران ها به فعالیت در ایام نوروز که مقارن با ماه رمضان است، افزود: رستوران های نواحی طاق بستان و چهار راه اجاق به علت مجاورت با مطب پزشکان، میدان آزادی ،ترمینال اسلام آباد و ترمینال شهید کاویانی عموما در ایام ماه رمضان فعالند.
 
وی خاطر نشان کرد: هنوز دستور العمل جدیدی مبنی بر مجوز فعالیت رستوران های درون شهری طی ایام ماه رمضان صادر نشده است اگر چه تمامی رستوران های بین راهی مجاز بر ادامه فعالیت در ایام ماه رمضان هستند.
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار