معاون بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه استان کرمانشاه:
معاون بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه از آمادگی جایگاه‌های سوخت برای ایام نوروز خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۶۹۵۹
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۶ 16 March 2023

به گزارش تابناک کرمانشاه اردشیر کاظمی معاون بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه با اشاره به فعالیت ۱۶۳ جایگاه سوخت تک منظوره و دو منظوره در استان کرمانشاه، گفت : جلسات توجیهی برای آمادگی نوروزی جایگاه‌ها برگزار شده و تدابیر لازم از جمله زیباسازی محوطه جایگاه‌ها، خرید کافی و به موقع فرآورده‌های مورد نیاز، تامین ایمنی جایگاه‌ها و... اندیشیده است.

وی ادامه داد: هیچ مشکلی برای تامین سوخت مورد نیاز جایگاه‌ها در این ایام وجود ندارد و به میزان کافی سوخت در اختیار آن‌ها قرار خواهد گرفت.

معاون بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه از تشدید نظارت بر نحوه فعالیت جایگاه‌ها در ایام نوروز هم خبر داد و با بیان اینکه برای این ایام گشت نوروزی در نظر گرفته‌ایم، تاکید کرد: در پایان این ایام جایگاه‌ها از نظر عملکردی که داشتند ارزیابی خواهند شد.

کاظمی اشاره‌ای هم به افزایش مصرف بنزین در تعطیلات نوروز بواسطه افزایش تردد‌ها و سفر‌ها داشت و خاطرنشان کرد: بر اساس تجارب سال‌های گذشته پیش‌بینی می‌شود افزایش حدود ۵۰ درصدی مصرف بنزین را داشته باشیم.

وی از توزیع بنزین سوپر در بیش از ۱۰ جایگاه منتخب استان خبر داد و عنوان کرد: جایگاه‌های فردوسی، میدان آزادی، چغامیرزا و ... از جمله جایگاه‌هایی هستند که بنزین سوپر در آن‌ها عرضه خواهد شد.

معاون بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه توصیه‌هایی هم در این ایام به مردم داشت و از آن‌ها خواست از کارت سوخت شخصی خود برای سوخت‌گیری استفاده کنند و ادامه داد: توصیه می‌شود با هدف صرفه‌جویی در مصرف بنزین، مردم تا حد امکان استفاده از سوخت CNG را در برنامه داشته باشند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار