رئیس اتحادیه خبازان کرمانشاه:
رئیس اتحادیه خبازان کرمانشاه با اشاره به اینکه ساعت کار نانوایی ها در ایام نوروز تغییری نمی کند، گفت: دو گانه سوز شدن تجهیزات نانوایی ها در انتظار اعطا تسهیلات است با این وجود برخی واحدها با هزینه شخصی اقدام به دوگانه سوزی تجهیزات خود کردند.
کد خبر: ۱۰۹۷۳۲۹
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۳ 19 March 2023
نوروز عزیزی در گفتکو با خبرنگار تابناک کرمانشاه با اشاره به برگزاری جلسه ای در خصوص تجهیز نانوایی های فرسوده در بهمن ماه سال جاری، اظهار کرد: بر اساس رایزنی هایی که با فرمانداری و استانداری در این خصوص صورت گرفت، قرار شد نانوایی ها  دوگانه سوز شوند و از طریق بانک مهر ایران تسهیلاتی به این واحدها اعطا شود. 
 
وی افزود: همچنین مقرر ‌شد هر نانوایی ٨٠ میلیون تومان تسهیلات جهت دوگانه سوزی تجهیزات و خرید موتور برق دریافت کند که از تاریخ برگزاری جلسه تاکنون تسهیلاتی در این راستا به نانوایی های استان پرداخت نشده و نانواها با هزینه شخصی خود،نانوایی ها را تجهیز می کنند. 
 
رئیس اتحادیه خبازان کرمانشاه در ادامه گفت: ساعت فعالیت نانوایی ها در ایام نوروز تغییری نمی کند و بر اساس سهمیه های خود فعالیت می کنند به این ترتیب هر نانوایی که سهمیه بیشتری داشته باشد به طبع زمان فعالیت بیشتری نیز خواهد داشت.
 
 وی در ادامه با اشاره به عدم تحقق وعده های ارائه وام عنوان کرد: ارائه  تسهیلات به نانوایی ها دارای باز پرداخت است و هزینه مضاعفی بر نانوایی ها تحمیل می کند. 
 
وی در خصوص دوگانه سوزی تجهیزات  نانوایی ها افزود: در صورتی که نانوایی یک محله از شهر در فصل زمستان طی چند هفته دچار افت گاز شود، مردم مابقی نیاز نان خود را از محله دیگر تامین می کنند که تجهیز نانوایی ها به موتور برق می تواند حلال این مشکل باشد اما متاسفانه علی رغم پیگیری های مکرر هنوز به نتیجه نرسیدیم. 
 
عزیزی تاکید کرد: تعیین جرائم سنگین از سوی تعزیرات یکی دیگر از چالش های نانوایی ها است متاسفانه 
با توجه به درآمد پایین آن ها، پرداخت جریمه های این چنینی از عهده نانوایان خارج است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار