مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه:
مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه از اعزام نوروزی هشت کاروان از کرمانشاه به عتبات عالیات خبرداد.
کد خبر: ۱۰۹۷۵۳۵
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۷ 21 March 2023

به گزارش تابناک کرمانشاه سعید کریمی خو ، با اشاره به اعزام‌های نوروزی حج و زیارت استان، اظهار کرد: باتوجه به اینکه هرساله در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان کاروان هایی را به عتبات عالیات اعزام می‌کنیم، امسال هم باتوجه به تقارن این دو مناسبت، همزمان ثبت نام‌های آن را انجام دادیم.

وی ادامه داد: ثبت‌نام های نوروزی و رمضانی مشتاقان کرمانشاهی جهت اعزام به عتبات عالیات از ششم اسفند آغاز شد که باتوجه به اینکه برای اعزام نوروزی حدود هشت کاروان به کرمانشاه اختصاص پیدا کرده بود، این ظرفیت کاملا پر شد.

مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه تصریح کرد: اعزام های نوروزی به عتبات عالیات در کرمانشاه از چند روز گذشته آغاز شد و تا دوم فروردین ادامه خواهد داشت که در این مدت هشت کاروان - هرکاروان به ظرفیت ۴۰ نفر - اعزام می شوند.

وی درخصوص اعزام های رمضانی هم گفت: برای اعزام های رمضانی ظرفیت بسیار خوبی داریم و علاقمندان و مشتاقان به زیارت عتبات عالیات می‌توانند با مراجعه به ۲۱ دفتر زیارتی استان برای این اعزام‌ها ثبت نام کنند.

کریمی خو در خصوص زمان اعزام های رمضانی هم اعلام کرد: طبق برنامه پس از پایان اعزام های نوروزی و همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان، اعزام‌های این ایام هم از سوم فروردین ماه آغاز می شود و تا یکم اردیبهشت ادامه پیدا خواهد کرد.

وی در پایان هزینه اعزام هر زائر به عتبات عالیات را بین پنج میلیون و ۱۰۰ هزار تومان تا حدود شش میلیون تومان و مدت اقامت را بین شش تا هفت روز اعلام کرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار