مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه:
مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه گفت: در سال ۱۴۰۱ در مجموع ۲۵۲ مورد بازرسی از تجهیزات تفریحی و منصوبه در شهربازی‌های استان توسط شرکت‌های بازرسی همکار و کارشناسان این اداره کل انجام شده است.
کد خبر: ۱۰۹۷۸۳۰
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۶ 24 March 2023

به گزارش تابناک کرمانشاه «مهدی حسین‌پور» افزود: نتیجه این بازرسی‌های کارشناسی منجر به صدور و تمدید پروانه استاندارد تجهیز و یا ابلاغ تذکر، اخطار برای رفع نواقص به مالک تجهیزات بازی شده است.

وی اضافه کرد: در برخی از موارد که تجهیزات بازی از ایمنی لازم برخودار نبودند این اداره کل طبق تکلیف سازمانی با پلمب تجهیزات غیراستاندارد اجازه استفاده از آنها را نداده است.

مدیرکل استاندار استان کرمانشاه تاکید کرد: حفظ ایمنی استفاده کنندگان از تجهیزات بازی از خطوط قرمز این اداره کل بوده و در رابطه با این مهم با احدی تعارف و مماشات نداریم.

وی با اشاره به برنامه ابلاغی سازمان ملی استاندارد ایران در این زمینه، اظهار داشت: ۱۸۹درصد بازرسی از تجهیزات بازی محقق شده است.

حسین‌پور در پایان به هم استانی‌ها توصیه کرد که هنگام استفاده از دستگاه ها و تجهیزات آبی از وجود گواهی بازرسی استاندارد آن اطمینان حاصل کنند و هرگونه موارد تخلف را از طریق سامانه رسیدگی به شکایات از طریق تلفن چهار رقمی ۴۵۱۷ اداره کل استاندارد استان در ساعات اداری و یا با سامانه ۲۴ ساعته گویای ۱۵۱۷ و یا سایت اداره کل استاندارد به آدرس Kermanshah.inso.gov.ir (در بخش ارتباط با ما) با اداره کل استاندارد کرمانشاه اطلاع دهند.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت و ۳۵ شهر و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا دارای ۱۰ مجموعه تفریحی شهربازی و پارک آبی است که زیرنظر اداره کل استاندار مشغول به فعالیت هستند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار