مدیرکل هواشناسی کرمانشاه خبر داد؛
مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: طی ساعاتی از روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری ضمن کاهش نسبی دمای هوای کرمانشاه رگبار‌های بهاری باران نیز پیش‌بینی می‌شود.
کد خبر: ۱۱۰۷۵۸۱
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۲ 29 May 2023

 

رحمت الله جلیلیان

فیروز دولتشاهی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: هوای استان کرمانشاه تا روز چهارشنبه قسمتی تا نیمه ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد و رشد ابر خواهد بود.

وی افزود: این وضعیت طی ساعاتی از روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه ضمن کاهش نسبی دمای هوا، بارش‌هایی نیز به شکل رگبار‌های بهاری همراه با افزایش باد، رعد و برق و احتمالا رگبار پراکنده تگرگ در استان در پی خواهد داشت.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: احتمال بارش در روز چهارشنبه و در نواحی کوهستانی بیشتر به نظر می‌رسد و احتمال اینکه وزش باد طی ساعاتی از امشب (دوشنبه) تا صبح فردا هوا را در نیمه غربی و عمدتا در نواحی مرزی کمابیش غبارآلود نماید دور از انتظار نیست.

وی گفت: طی دو روز پایانی هفته هم به استثنای افزایش دمای هوا و گاهی اوقات وزش باد، پدیده قابل توجه دیگری برای استان نخواهیم داشت.

دولتشاهی عنوان کرد:، اما در ٢۴ ساعت گذشته دمای هوای کرمانشاه بین حداقل ١٣ و حداکثر ٣۰ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.

وی تاکید کرد: خسروی در این بازه زمانی با بیشینه دمای ٣٩ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقطه استان و شهرستان کنگاور با کمینه دمای ١٠ درجه سانتیگراد به عنوان سردترین نقطه استان گزارش و به ثبت رسیده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار