فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب ارتش:
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب ارتش گفت: اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران سبب شده دشمن توانایی برای توطئه چینی و تحرک علیه ملت ایران را نداشته باشد.
کد خبر: ۱۱۰۸۲۶۶
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۳ 01 June 2023

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، عصر امروز (پنجشنبه) یادواره شهید خلبان کیانوش بساطی و شهدای خلبان ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب ارتش، خلبانان پایگاه سوم شکاری همدان، نیرو‌های تیپ ۱۸۱ زرهی شهید سلیمی، خانواده شهدا، مردم و مسئولین اسلام آبادغرب در این شهرستان برگزار شد.

امیر سلیمان طاهری در این یادواره اظهار کرد: شهدا با اهدای خون خود آرامش امروز را به ارمغان آوردند و پرچم توحید را در به اهتزاز درآوردند، ما به وجود شهدا نیازمندیم و جهاد تبیین با برپایی مجالس و یادواره‌های این چنینی انجام می‌شود.

وی افزود: دشمنان از سال ۵٧ تمام توان خود را برای توطئه و دشمنی به کار گرفتند، اما با همبستگی مردم و رهبری قدرتمند توطئه دشمن خنثی می‌شود.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب ارتش با اشاره به ممانعت برخی کشور‌ها از دادن سیم خاردار به جمهوری اسلامی ایران، گفت: امروز ایران اسلامی به برکت خون شهدا ایران به کشوری تبدیل شده که در تمام معادلات سیاسی و نظامی دنیا تاثیرگذار است.

وی با اشاره به مسیری که شهدا به ما نشان دادند، خاطرنشان کرد: ایران امروز به عنوان کشوری قدرتمند در جهان شناخته می‌شود و بعد از جنگ جهانی دوم به جز از ایران هیچ کشوری جسارت مقابله با استکبار را نداشت.

طاهری با اشاره به تلاش دشمنان جمهوری اسلامی برای توطئه چینی علیه ایران بیان کرد: ایران در جنگ هشت ساله مقابل یک ائتلاف بین المللی ایستاد، امروز دشمنان جمهوری اسلامی ایران می‌دانند، اکنون شرایط برای تحرک علیه ملت ایران را ندارند.

وی عنوان کرد: ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران افتخار بزرگی داشت و در مسیر خود از کنار عده‌ای گذشت که جرأت نکردند از آن‌ها بپرسند به کجا می‌روید.

طاهری تاکید کرد: خانواده شهدا سرمایه‌های کشور و شهدا قهرمانان ایران هستند و اقتدار امروز ملت ایران مدیون خون شهدا است.

گفتنی است در پایان این مراسم از تعدادی از خانواده شهدای خلبان تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار