شهردار منطقه هشت کرمانشاه با اشاره به اجرای طرح ساماندهی محله «آقاجان»، گفت: جمع آوری نخاله‌های ساختمانی از محله «آقاجان» در حال انجام است.
کد خبر: ۱۱۰۸۲۸۳
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴ 02 June 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر محمد مهدی معنوی اظهار کرد: یکی از مشکلات جوامع شهری حاشیه نشینی است که مناطق حاشیه نشین علاوه بر بر هم زدن زیبایی شهری، مشکلات مختلفی در درون خود دارند که شامل سازه‌های غیر استاندارد تا معضلات اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی است.

وی افزود: در کرمانشاه ۳۶ محله حاشیه نشین وجود دارد که ۱۳ محله آن در وضعیت بحرانی است که یکی از این ۱۳ محله، محله آقاجان است.

شهردار منطقه هشت کرمانشاه تصریح کرد: تقریباً در این محله حدود ۱۰۰ خانه متروکه وجود داشت که این خانه‌ها تخریب و در حال حاضر در مرحله خاک برداری آن هستیم که روزانه حدود ۷۰۰ تا ۸۰۰ تن نخاله را از این محله خارج می‌کنیم.

معنوی بیان کرد: مرحله بعدی بحث ساماندهی محله آقاجان است که همراه با استاندار و سایر مسئولین صورت می‌گیرد و در رابطه با این خانه‌هایی که تبدیل به زمین شده اند تصمیمات لازم را اتخاذ خواهند کرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: این زباله‌ها در سطح شهر باعث معضلاتی شده که در حال حاضر در ۳ شیفت در حال جمع آوری این زباله‌ها هستیم که روزی ۲۰ تا ۲۵ تن زباله را جمع آوری می‌کنیم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار