مدیرامور نمایشگاهی نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه از آغاز بکار چهارمین نمایشگاه تخصصی" صنایع غذایی، ماشین‌آلات و صنایع وابسته" در کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۱۲۲۲۶۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۹ 02 November 2015
مدیرامور نمایشگاهی نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه از آغاز بکار چهارمین نمایشگاه تخصصی" صنایع غذایی، ماشین‌آلات و صنایع وابسته" در کرمانشاه خبر داد.

بنفشه امامی‌نیا  در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، اظهار کرد: این چهارمین نمایشگاه تخصصی صنایع غذایی کرمانشاه است و به صورت سراسری و با حضور استان‌های مختلف کشور در محل دائمی نمایشگاه‌های کرمانشاه واقع در انتهای پارک شاهد برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این نمایشگاه از امروز (11 آبان) تا 15 آبان به مدت پنج روز پذیرای بازدیدکنندگان است و ساعت بازدید از آن نیز نیز همه روزه از ساعت 15 تا 20 شب است.

مدیرامور نمایشگاهی نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه نان شیرینی، مواد غذایی، شکلات، نوشیدنی، لبنیات و انواع ماشین آلات پخت نان و نان شیرینی و ماشین آلات بسته‌بندی مواد غذایی را از جمله مواردی دانست که در این نمایشگاه عرضه می‌شود.

به گفته امامی‌نیا یک غرفه نیز به یکی از رستوران‌های کرمانشاه اختصاص یافته است.

وی با اشاره به حضور 60 شرکت در این نمایشگاه، عنوان کرد: این شرکت‌ها از استان‌های مختلف کشور مانند تهران، کرمانشاه، خراسان رضوی، یزد، قم، سیستان و بلوچستان، خوزستان، آذربایجان غربی، کردستان و ... هستند.

مدیرامور نمایشگاهی نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه یادآور شد: این نمایشگاه در قالب 60 غرفه و در فضایی به وسعت 2000 مترمربع برپا می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار