سخنگوی شورای شهر کرمانشاه از کاهش تعداد کمیسیون‌های این شورا از 15 به 12 کمیسیون خبر داد.
کد خبر: ۱۲۴۰۹۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰ 05 November 2015
سخنگوی شورای شهر کرمانشاه از کاهش تعداد کمیسیون‌های این شورا از 15 به 12 کمیسیون خبر داد.

سالار احمدزاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، با اشاره به کاهش تعداد کمسیون‌های شورای شهر کرمانشاه از 15 به 12 کمیسیون، در خصوص علت آن، اظهار کرد: در جلسه هیئت رئیسه با بررسی‌های صورت گرفته به این نتیجه رسیدیم که برخی کمیسیون‌ها با یکدیگر موازی کاری و همپوشانی دارند و بهتر است جهت ممانعت از موازی کاری با یکدیگر ادغام شوند.

احمدزاده اظهار کرد: بر این اساس دو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی و نیز دو کمیسیون برنامه ریزی و اقتصادی که مجزا از یکدیگر بودند با هم ادغام شدند.

وی افزود: همچنین در بررسی به عمل آمده مشخص شد که کمیسیون خدمات شهری همپوشانی وظایف کمیسیون رفاه و تعاون را دارد و به همین علت کمیسیون رفاه و تعاون نیز حذف شد.

وی همچنین از تغییر روسای کمیسیون‌های شورا خبر داد و اظهار کرد: هر یک از اعضای شورای شهر می‌توانند در هفت کمیسیون حضور داشته باشند و با تشکیل جلسه کمیسیون، انتخابات بین هفت عضو صورت گرفته و رئیس و نایب رئیس انتخاب می‌شوند.

احمدزاده اظهار کرد: با تشکیل این جلسه در هر یک از کمیسیون‌ها و برگزاری انتخابات آنها، حجت الله موسوی اجاق به عنوان رئیس کمیسیون فرهنگی-اجتماعی و نیز کمیسیون برنامه ریزی و اقتصادی، خسرو زرافشانی به عنوان رئیس کمیسیون حقوقی، سالار احمدزاده به عنوان رئیس کمیسیون ورزشی، مازیار رضایی به عنوان رئیس کمیسیون عمران، جبار گوهری به عنوان رئیس کمیسیون فنی و شهرسازی، محمد نبی کمری به عنوان رئیس کمیسیون املاک، جواد جعفری به عنوان رئیس کمیسیون مشارکت مردمی و سید احسان احسانی به عنوان رئیس کمیسیون خدمات شهری انتخاب شدند.

وی افزود: همچنین تا این لحظه روسای کمیسیون‌های ایثارگران، بهداشت و آموزش تعیین نشده‌اند که به زودی انتخابات روسای این سه کمیسیون نیز برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار