معاون استاندار گفت: برای توسعه اقتصادی استان هم برنامه داریم و هم اراده جدی.
کد خبر: ۱۲۷۹۷۳
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۳ 12 November 2015
معاون استاندار گفت: برای توسعه اقتصادی استان هم برنامه داریم و هم اراده جدی.

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری؛دکتر هدایت حاتمی در دیدار با فعالان اقتصادی استان ، حرکت استان در مسیر توسعه اقتصادی را اولویت اول استان در جهت تحقق تحول و توسعه همه جانبه  استان ذکر کرد و اظهار داشت:در ابتدای شروع بکار دولت تدبیر و امید، توسعه استان بر محورهای تجارت،گردشگری و کشاورزی ارجحیت بندی شد و برنامه های استان بر مبنای تحول و ایجاد زیرساخت های بیشتر در این محورها طراحی می گردد.

وی افزود:برنامه های خوب و کاربردی برای تحول در هر یک از حوزه های مذکور طراحی کرده ایم ضمن اینکه عزم جدی و اراده مصمم برای اجرایی کردن هر یک از این برنامه ها در استان وجود دارد و امید است استان کرمانشاه در جایگاهی که شایستگی آن را دارد قرار بگیرد.

حاتمی در ادامه با تاکید بر رشد شاخص های اقتصادی استان در دولت تدبیر و امید تصریح کرد: با توجه به تاکید مدیریت استان بر  تصمیم گیری مبتنی بر عقلانیت و با تکیه بر ظرفیت های واقعی استان و نیز با شناسایی قابلیت ها و توانمندی های استان در زمینه های مختلف، در بسیاری از محورها رشدهای مثبت داشتیم و این زمینه ساز حرکت به سمت توسعه و رشد استان گردید و مطمئنا دستاوردها و نتایج این روند، نوید آینده ای خوب را برای استانمان دارد.

معاون توسعه اقتصادی استاندار افزود: زمینه ایجاد سرمایه گذاری های جدید بعنوان بخشی از برنامه توسعه ای استان فراهم شده و استان آمادگی این را دارد که با جذب و حمایت از سرمایه گذاران داخلی و خارجی، بسیاری از قابلیت های بالقوه خود را عملیاتی و محقق سازد.

وی به سامان دهی تجارت های مرزی در استان پرداخت و گفت:با هم اندیشی های انجام شده با استاندار محترم که شعار تحول را بعنوان شعار کلیدی توسعه استان مد نظر دارند سیاست های جدید و کارآمدتری را برای استفاده مطلوب و بهینه از ظرفیت های تجارت مرزی در نظر گرفته ایم که اجرای آن تحول مطلوبی را در وضعیت بازارچه های مرزی استان بوجود خواهد اورد.

حاتمی در پایان اظهار داشت:اولین قدم در اجرای این برنامه مسئولیت پذیری گمرک استان و استقرار کامل آن در گمرکات رسمی است که با هماهنگی های به عمل امده و ایجاد زیرساخت های ان انشااله در این مسیر موفق خواهیم شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار