معاون استاندار کرمانشاه:
سرپرست معاونت امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استانداری کرمانشاه گفت: ورود کارآفرینان به حوزه های IT و ICT می تواند منشأ تحولات بسیاری در زمینه اشتغال باشد.
کد خبر: ۱۳۲۹۸۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۱ 22 November 2015
سرپرست معاونت امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استانداری کرمانشاه گفت: ورود کارآفرینان به حوزه های IT و ICT می تواند منشأ تحولات بسیاری در زمینه اشتغال باشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، هدایت حاتمی روز شنبه در نشست بررسی مشکلات موجود بر سر راه کارآفرینی که در سرسرای جلسات اتاق بازرگانی کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: کارآفرینان باید ورود به فضاهای جدید که تاکنون کمتر شناسایی شده را تجربه کنند.

وی ادامه داد: امروز بیشتر کارآفرینان استان کرمانشاه تمایل دارند در بخش های صنعت، کشاورزی و خدمات ورود پیدا کنند در حالی که نگاه به بخش هایی مانند حوزه های IT و ICT نیز می تواند بسیار مؤثر و گره گشا باشد.

حاتمی در ادامه با قدردانی و تجلیل از کارآفرینان، آنها را افرادی روشنفکر و ویژه معرفی کرد و گفت: توجه و حمایت از این افراد به نفع جامعه و کشورمان است و باید نهایت همکاری و مساعدت را با آن ها به عمل آورد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کرمانشاه در ادامه از عضویت 60 نفر در کانون کارآفرینان استان کرمانشاه سخن گفت و افزود: این مقدار در مقابل جمعیت دو میلیون نفری استان بسیار اندک است که باید شرایطی فراهم کنیم تا تعدادی اعضای این کانون افزایش یابد.

وی گفت: هرچقدر تعداد کارآفرینان ما در استان افزایش یابد از میزان بیکاری کاسته و شاهد ایجاد شغل های جدیدتری خواهیم بود که می توانند توسعه اقتصادی را نیز به همراه بیاورند.

حاتمی همچنین با بیان این مطلب که مدیران دولتی افراد ریسک پذیری نیستند و تا زمانی که این روحیه در آنها بوجود نیاید نمی توان انتظار پیشرفت زیادی داشت، گفت: در مقابل توجه و حمایت از کارآفرینان باعث ایجاد اتفاقات خوبی در استان می شود.

مرکز آمار ایران در آخرین گزارش خود نرخ بیکاری استان های مختلف کشور در فصل تابستان را اعلام کرد که کرمانشاه با نرخ 15.2 درصد دومین استان بیکار کشور پس از چهار محال و بختیاری شناخته شد.

نرخ بیکاری کرمانشاه در تابستان امسال و در مقایسه با تابستان گذشته که 13.4 درصد بوده 1.8 درصد افزایش یافته است.

در حالی استان کرمانشاه نرخ بیکاری 15.2 درصد در فصل تابستان را به خود اختصاص داد که میانگین نرخ بیکاری در کشور 10.9 درصد است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار