رئیس ستاد انتخابات استان تاکید کرد: باید با جدیت به اخلاق تبلیغات توجه شود.
کد خبر: ۱۴۶۴۲۵
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۳ 17 December 2015
رئیس ستاد انتخابات استان تاکید کرد: باید با جدیت به اخلاق تبلیغات توجه شود.

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری؛ دکتر یوسف شاه حسینی در هیجدهمین جلسه ستاد انتخابات استان که با حضور اعضا در محل سالن معاونت سیاسی و امنیتی استانداری برگزار شد افزود: در بعضی از موارد امکان دارد خلا هایی در خصوص رفتار اخلاقی دیده شود که آثار ناپسندی را در جامعه باقی می گذارد لذا توجه به حقوق و اخلاق تبلیغاتی که می تواند، تاثیرگذار باشد ضروری است.

وی همچنین توجه به ارائه آموزش به مجریان انتخابات را بسیار مهم عنوان کرد و گفت: از وظایف این ستاد بسترسازی برای ارائه آموزش به مجریان انتخابات است و باید سازوکارهای این مهم فراهم شود.

وی تصریح کرد: باید با جدیت به ابعاد آموزش پرداخته و امکانات آن ایجاد شود.

وی بیان داشت: ارائه آموزش به مجریان منجر به دستاوردها و نتایج بهتری در هر چه باشکوهتر برگزار نمودن روند انتخابات می شود.

شاه حسینی گفت: افرادی که در پای صندوق در روز انتخابات به عنوان مجری هستند باید آموزش های لازم را ببینند.

سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری خاطرنشان ساخت: خوشبختانه همدلی و هماهنگی خوبی بین اعضا برای برگزاری هر چه باشکوهتر انتخابات در استان حاکم است.

وی همچنین با اشاره به شکل گیری هیئت های اجرایی در استان گفت: در این زمینه هم جزء استان های پیشرو در استان هستیم و با جدیت به این موضوع پرداخته شد.

مهمترین بحث انتخابات پشتیبانی است

در ادامه این جلسه دکتر هدایت حاتمی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری گفت: مهمترین بحث انتخابات پشتیبانی است و در این راستا نهایت اهتمام خود را برای ایجاد امکانات و پشتیبانی از انتخابات بکار گرفته ایم.

وی افزود: تلاش خواهیم کرد تمامی امکانات مورد نیاز در انتخابات اعم از نیروی انسانی، خودرویی و رایانه ای فراهم گردد و این روند با جدیت در زمان های مشخص تا انتخابات ادامه پیدا می کند.

وی همچنین گفت: طبق آئین نامه و قوانین انتخاباتی آشنا شدن مجریان انتخابات با روند کاری مربوط به خود است لذا تلاش خواهیم کرد تا آموزش های مختلف برای تمامی مجریان انتخاباتی ارائه گردد.

سامانه سهبا راه اندازی شده است

همچنین در این جلسه مدیرکل دفتر بازرسی استانداری و دبیر هئیت بازرسی انتخابات استان نیز از راه اندازی سامانه سهبا در وزارت کشور برای بررسی روند اجرا انتخابات خبر داد و گفت: تمام امورات مربوط به انتخابات در سراسر کشور توسط این سامانه مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرد.

حجت الاسلام عزیزی افزود: توسط سامانه سهبا به صورت آنلاین و دقیق بر روند اجرای درست و قانونمند انتخابات نظارت خواهد شد و کوچکترین موضوعی سریعاً به وزارت کشور منعکس خواهد شد.

وی همچنین بیان داشت: در چند روز گذشته طی دستورالعملی از هئیت بازرسی کشور، رئیس، دبیر و اعضای هئیت بازرسی در استان کرمانشاه مشخص شده اند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار