معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان گفت: با توجه به اهمیت مسائل اجتماعی، برنامه ششم توسعه کشور با رویکرد اجتماعی تدوین شده است.
کد خبر: ۱۴۸۶۱۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۸ 20 December 2015

معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان گفت: با توجه به اهمیت مسائل اجتماعی، برنامه ششم توسعه کشور با رویکرد اجتماعی تدوین شده است.

به گزارش ایرنا ؛ محمد ابراهیم الهی تبار درنهمین نشست اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد: توجه به امور اجتماعی در برنامه ششم توسعه کشور بسیار پر رنگ است.

وی اضافه کرد: شورای انقلاب فرهنگی نیز با تجه به اهمیت مسایل اجتماعی به طور دقیق و منظم مسائل حوزه اجتماعی از جمله چالش ها و ناهنجاریها را رصد و احصا می کند تا بر اساس واقعیتهای موجود در جامعه برنامه ریزی کند.

وی گفت: با توجه به ضرورت و اهمیت مسایل اجتماعی باید تمامی طرح های عمرانی، اقتصادی و برنامه های سیاسی پیوست اجتماعی داشته باشند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان بیان کرد: یکی از رویکردها ویژه برنامه ششم توسعه کشور که بیشتر به آن توجه شده است ریشه کنی معضل اعتیاد در جامعه است.

الهی تبار افزود: استان همدان سال گذشته رتبه نهم را در برگزاری جلسات، شمار مصوبات و نتایج و ره آوردهای حاصل از برگزاری جلسات شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر را داشت که در هشت ماهه امسال با دو پله ارتقا به رتبه هفتم دست یافت.

وی اظهار کرد: باید با انجام فعالیتنها و کارهای محتواییو اثر گذار، مرم را در برابر بلای خانمانسوز اعتیاد مصون کرده و افرادی که درگیر این معضل شدند را نیز از این منجلاب نجات داد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار