معاون امور اقتصادی استانداری مطرح کرد:
معاون امور اقتصادی استانداری گفت: بدلیل مشکلاتی که در گذشته برای رؤسای بانک ها اتفاق افتاده، جسارت و ریسک از مدیران دولتی ستانده شده است و دادگستری می تواند قدرت ریسک کردن را به آنان برگرداند.
کد خبر: ۱۴۹۸۴۸
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۰ 22 December 2015
معاون امور اقتصادی استانداری گفت: بدلیل مشکلاتی که در گذشته برای رؤسای بانک ها اتفاق افتاده، جسارت و ریسک از مدیران دولتی ستانده شده است و دادگستری می تواند قدرت ریسک کردن را به آنان برگرداند.

به گزارش تابناک کرمانشاه، هدایت حاتمی در نشست اتاق بازرگانی و اتاق اصناف با رئیس کل دادگستری استان اظهار داشت: طی چند سال اخیر اقتصاد ایران دچار آشفتگی و فراز و فرودهایی شده که تشخیص فعالان اقتصادی پاکدست و ناپاکدست را غیرممکن ساخته است.

وی افزود: هرچه اقتصاد ما نفتی تر و دولتی تر باشد این بهم ریختگی بیشتر است، گرچه دولت تدبیر و امید علاقه دارد این مشکل را حل کند، اما عمق آن به حدی است که نیازمند گذشت زمان است.

معاون اقتصادی استانداری تصریح کرد: وضع اقتصاد ایران حتما بهبود می یابد و این یک باور عمومی است که با تدبیر مسئولین و حمایت رهبر معظم انقلاب ممکن شده است.

حاتمی در ادامه بیان داشت: براساس نیازهای استان کرمانشاه از همه ظرفیت ها استفاده خواهیم کرد تا این وضعیت را تغییر دهیم.

وی به انجمن ها و اتحادیه های استان اشاره داشت و گفت: برای رفع موانع و مشکلات موجود می بایست با مشارکت آنها به راهکار برسیم اما متٱسفانه این برنامه ها به ندرت دیده می شود.

معاون اقتصادی استانداری افزود: کارگروه تسهیل که توسط هیئت وزیران به تصویب رسیده است، مشکل واحدهای تولیدی را با حضور صاحبان آنها مورد بررسی قرار می دهد و به راهکار می رسد.

وی خاطرنشان ساخت: مصوبات این کارگروه می تواند وضع موجود را حفظ کند و از جمله راهکارهای این کارگروه اقتصاد مقاومتی است که استان کرمانشاه جزو استانهای جدی و عملیاتی در این حوزه است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۲
کاش بیشتر مطالب را باز میکردید مدیران بانکها چه اتفاقی افتاد؟ دقیقا این فضای کلی جامعه ماست مدیر که چه عرض کنم,حتی یک رفتگر شریف وزحمتکش هم, جرات کوچیکترین انتقاد که نه مثلا چرا دوماهه حقوقمو نمیدین, حرفهای شما بوی صداقت میده بشرطی که واضحتر باشه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار