رئیس ستاد انتخابات همدان از آمادگی این استان برای برگزاری انتخابات الکترونیکی خبر داد.
کد خبر: ۱۶۲۶۶۱
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۰ 12 January 2016

رئیس ستاد انتخابات همدان از آمادگی این استان برای برگزاری انتخابات الکترونیکی خبر داد.

محمد ابراهیم الهی تبار گفت: استان همدان ظرفیت و قابلیت برگزاری انتخابات الکترونیکی را دارد و چنانچه ستاد انتخابات کشور پس از هماهنگی با شورای نگهبان این موضوع را به استان ابلاغ نماید، اقدامات لازم انجام خواهد شد.

وی با تقدیر از تلاش فرمانداران و هیاتهای اجرایی و نظارت در زمینه بررسی صلاحیتهای داوطلبان نمایندگی مجالس خبرگان و شورای اسلامی افزود: بر اساس زمانبندی برگزاری انتخابات رسیدگی به صلاحیت داوطلبان نمایندگی مجلس خبرگان و اعلام نظر شورای نگهبان درباره صلاحیت داوطلبان به وزارت کشور به مدت 30 روز از تاریخ ششم دی ماه تا پنجم بهمن ادامه دارد.

وی اضافه کرد: رسیدگی به شکایت داوطلبان رد صلاحیت شده نمایندگی مجلس شورای اسلامی توسط هیات نظارت استان و اظهار نظر درباره تمامی داوطلبان پس از کسب نظر هیات مرکزی نظارت و اعلام آن به فرماندار مربوطه به مدت هفت روز از تاریخ 20 الی 26 دیماه صورت می گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان گفت: استان همدان آمادگی لازم برای برگزاری انتخابات سالم و پر شور با استفاده از تمامی امکانات را دارد.

وی با تاکید بر ضرورت فراهم کردن بستر حضور حماسی مردم در پای صندوق های رای اظهار کرد: انتخابات پیش رو یکی از رویدادهای مهم و اثرگذار برای به نمایش گذاشتن انسجام ملی و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه بین المللی است.

استان همدان با یک میلیون 750 هزار نفر جمعیت دارای 9 کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار