رئیس ستاد انتخابات استان همدان گفت: با دستگاههای خدماتی - حمایتی در زمینه وارد نشدن به بحث انتخابات اتمام حجت شده است.
کد خبر: ۱۷۲۸۷۴
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۸ 31 January 2016

 رئیس ستاد انتخابات استان همدان گفت: با دستگاههای خدماتی - حمایتی در زمینه وارد نشدن به بحث انتخابات اتمام حجت شده است.

به گزارش ایرنا، ستاد انتخابات استان همدان محمد ابراهیم الهی تبار در نشست اعضای این ستاد بیان کرد: نهادهای خدماتی و حمایتی باید با وارد نشدن به موضوع انتخابات کرامت افراد تحت پوشش را حفظ کنند در غیر اینصورت با تخلف آنها برخورد می شود.

وی با ذکر اینکه هدف ستاد انتخابات مشارکت حداکثری است از فراهم شدن فضای مشارکت حداکثری در تعامل شورای نگهبان و وزارت کشور خبر داد.

وی افزود: در هیات های اجرایی از حقوق شهروندی داوطلبان صیانت شد و از این منظر که نگاه حاکمیت مشارکت حداکثری است و باید فضای آن را فراهم کرد دلسوزان نظام مسائلی را پیگیری کردند.

وی با تاکید بر خرید تجهیزات مورد نیاز انتخابات بیان کرد: تامین منابع لازم، پیگیری و استفاده از ظرفیت و توانمندی دستگاه های اجرایی برای انتخابات بر اساس قانون انجام شود.

الهی تبار گفت: بیشتر فعالان در مجموعه دولت در جریان انقلاب هزینه داده اند بطوری که از رئیس جمهوری ایران که در جنگ حضور فعال داشته و سیلی خورده قبل از انقلاب و همراه امام(ره) بوده تا بسیاری از مدیران رده های ارشد، میانی و پایه در صحنه های انقلاب و دفاع مقدس حضور داشته اند.

وی افزود: عهدی که دولت با مردم بسته و سوگندی که رئیس جمهور یاد کرده مبتنی بر دفاع از ارزش های نظام و انقلاب است که تاکنون نیز چنین بوده است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان افزود: دولت تدبیر و امید در کنار حفظ ارزش ها به ابعاد اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و معیشتی مردم نیز توجه ویژه دارد.
وی گفت: بر اساس دستور استاندار همدان، فرمانداران و بخشداران موظف به صیانت از عملکرد دولت شده اند.

الهی تبار افزود: هر کسی در نظام وظیفه ای دارد و وظایف اجرایی به عهده دولت است بر این اساس مصادره خدمات دولت دور از اخلاق است.

استان همدان با یک میلیون و 750 هزار نفر جمعیت دارای هفت حوزه انتخابیه، 9 کرسی نمایندگی مجلس شورای اسلامی و دو کرسی مجلس خبرگان رهبری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار