مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه از برگزاری نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی در 15 بهمن‌ماه در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۷۴۶۸۴
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲ 03 February 2016
مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه از برگزاری نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی در 15 بهمن‌ماه در استان خبر داد.

رضا سلیم‌ساسانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی در تاریخ 15 بهمن ماه سال‌جاری در کرمانشاه آغاز به‌کار می‌کند.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه ادامه داد: نمایشگاه یاد شده با حضور شرکت‌های معتبر ایرانی، ژاپنی، اروپایی، آمریکایی و... در شهر کرمانشاه، پارک شاهد، محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی دایر است.

سلیم‌ساسانی با بیان اینکه نمایشگاه مذکور به‌همت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برگزار می‌شود، متذکر شد: تجهیزات پزشکی مدرن و دستاوردهای نوین این حوزه به‌نمایش درمی‌آید.

وی از حضور فعالان حوزه سلامت در نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی کرمانشاه خبر داد و یادآور شد: برگزاری نشست دو روزه تخصصی تجهیزات پزشکی و طرح تحول سلامت از جمله برنامه‌های جنبی این نمایشگاه است.

این مسئول زمان برگزاری برگزاری نشست جنبی دو روزه تخصصی تجهیزات پزشکی و طرح تحول سلامت در این نمایشگاه را تاریخ 16 و 17 بهمن ماه سال‌جاری عنوان کرد و گفت: برگزاری این نشست زمینه تبادل نظر بین صاحب‌نظران این بخش را فراهم می‌آورد و در انتقال تجارب علمی بین شرکت‌کنندگان موثر است.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه با اشاره به فضای مناسب برگزاری این نمایشگاه، خاطرنشان کرد: غرفه‌های نمایشگاه در ابعاد استاندارد برای ارائه تجهیزات پزشکی و بازدید مراجعه‌کنندگان تدارک دیده شده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار