معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان گفت: انقلاب اسلامی با هویت بخشی به نقش زنان در جامعه زمینه را برای حضور موثر این قشر را در جامعه فراهم کرد.
کد خبر: ۱۷۷۶۳۸
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۸ 08 February 2016
معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان گفت: انقلاب اسلامی با هویت بخشی به نقش زنان در جامعه زمینه را برای حضور موثر این قشر را در جامعه فراهم کرد.

به گزارش ایرنا،محمد ابراهیم الهی تبار در همایش انقلاب و زنان سرزمین الوند افزود: زنان همواره نقش بی بدیلی در زمان پیروزی انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی از خود به نمایش گذاشتند و و راهی کردن فرزندان به جبهه جنگ و ایستادگی در برابر دشمنان یادگار زنان ایرانی مسلمان در کشورهای اسلامی است.

وی عنوان کرد: توطئه های مختلفی از زمان پیرزوی انقلاب علیه ایران انجام شده است و آخرین ترفند دشمنان بعد از انفجار برج های دوقلو در آمریکا تحت سلطه گرفتن کشور هایی بود که به اذعان آنها حامی شرارت بودند و با این ترفند نیز این کشورها را در ذیل شورای هفتم سازمان ملل بردند تا با فشارهایی از جمله تحریم سعی کنند تا ملت این کشورها را تحت تاثیر قرار دهند.

وی ادامه داد: در کشورهایی مانند لیبی، عراق و افغانستان موفق به اجرای این هدف شدند و در این کشورها کاری کردند که مردم با ورود آمریکا به خاک این کشورها هیچ واکنشی از خود نشان ندادند، اینها به دنبال اجرای این نقشه در ایران بودند.

وی با اشاره به پیروزی برجام اضافه کرد: ایران کشوری بود که در ذیل شورای هفتم سازمان امنیت قرار گرفته بود و از آن به عنوان یکی از کشورهای تهدید کننده جهان نام برده می شد و به این دلیل نیز تحریم های زیادی به کشور وارد و این تحریم ها حدود 30 میلیارد دلار برای ایران هزینه در برداشت.

وی تصریح کرد: ملت ایران در انتخابات 92 با حضور 70 درصدی خود در پای صندوق های رای به ماندگاری این نظام رای دادند و بار دیگر به دنیا ثابت کردند که برای همیشه حافظ نظام و انقلاب هستند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان عنوان کرد: دولت تدبیر و امید با رقم زدن مذاکرات هسته ای حقانیت ملت ایران را به دنیا اثبات کرد و امروز دنیا ایران را کشوری تاثیر گذار در معادلات جهانی می داند.

الهی تبار بیان کرد: آنها نگران ساخته شدن بمب اتم توسط ایران بودند که با فتوای مقام معظم رهبری مبنی بر حرام بودن ساخت بمب اتم به دنیا ثابت شد که ایران هیچگونه اهداف خشونت آمیزی ندارد.

وی عنوان کرد: امروز وظیفه حفاظت از این انقلاب به دست نسل جوان است که باید با شناخت اصولی از این ارزش ها دفاع کنند چرا که مردم، رهبری، ایمان و اعتقاد ارکان پیروزی و حفظ انقلاب هستند.

* دشمنان برای انتخابات اسفند ماه دندان تیز کرده اند

عضو شورای مرکزی زنان انقلابی گفت: دشمنان این نظام و انقلاب از زمان پیروزی انقلاب از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به این کشور دریغ نکرده اند اما به لطف خداوند و ایستادگی این ملت تاکنون هیچ یک از این نقشه ها عملی نشده است.

وی ادامه داد: مردم باید در انتخابات پیش رو بصیرت لازم را برای شناخت افراد اصلح به کار بگیرند و با حفظ وحدت زمینه را برای سو استفاده دشمنان فراهم نکرده و راه نفوذ دشمن را ببندند.

وی اضافه کرد: مردم دقت کنند که با یک انتخاب درست و آگاهانه افرادی را برای خدمت به نظام انتخاب کنند که این افراد پشتوانه محکمی برای نظام و انقلاب باشند.

وی با اشاره به نقش بی بدیل خانواده در تربیت نسل ها ادامه داد: دشمنان امروز با حربه های مختلف به دنبال ایجاد گسستگی در خانواده ها هستند که خانواده ها نیز با غفلت خود می توانند زمینه را برای تاثیر این آسیب ها چند برابر کنند.

وی استفاده از تکنولوژی را از وسیله های مد نظر دشمنان عنوان کرد و ادامه داد: دشمن با استفاده از این شیوه به آرامی می تواند در افکار نسل جوان رخنه کند.

وی اضافه کرد: امام راحل (ره) زنان انقلاب را زینب های زمان می دانستند، به این دلیل از بانوان می خواهم تا وصیت نامه شهدا را به منزله آشنایی با نوع زندگی اسلام پسند مورد مطالعه قرار دهند تا لقب زینب(س) زمان از آنها جدا نشود.

وی ادامه داد: بانوان به عنوان تاثیر گزارترین عضو خانواده باید در برابر آسیب ها و هجمه های دشمنان هوشیار باشند و اجازه ندهند که زندگی خود و اعضای خانواده در جهالت به سر شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار