مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه از برگزاری نمایشگاه تجهیزات یک خانه مدرن و فرش دست‌باف در کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۱۷۹۳۱۳
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۲ 11 February 2016
مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه از برگزاری نمایشگاه تجهیزات یک خانه مدرن و فرش دست‌باف در کرمانشاه خبر داد.

رضا سلیم‌ساسانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: نمایشگاه تجهیزات یک خانه مدرن و فرش دست‌باف (مبلمان و لوستر) در راستای معرفی صنایع و توانمندهای کشور به مدت 6 روز برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در نمایشگاه تجهیزات یک خانه مدرن و فرش دست‌باف (مبلمان و لوستر) ظرفیت‌ها و استعدادهای استان در زمینه تولید مبلمان و تجهیزات منزل و هنر فرش‌بافی در معرض نمایش عموم قرار می‌گیرد.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه ادامه داد: نمایشگاه خانه مدرن در مساحت 3 هزار مترمربع و با حضور 100 شرکت از استان‌های کرمانشاه، تهران، تبریز، کاشان، قم، مشهد و همدان برپا می‌شود.

سلیم‌ساسانی تاکید کرد: این نمایشگاه‌ها از عصر روز دوشنبه مورخ 26 بهمن‌ماه به‌مدت 6 روز تا یکم اسفند ماه سال‌جاری در نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه واقع در پارک شاهد این شهر دایر است.

این مسئول ساعت بازدید از نمایشگاه تجهیزات یک خانه مدرن و فرش دست‌باف (مبلمان و لوستر) برای علاقه‌مندان را در روزهای برگزاری نمایشگاه از ساعت 15 الی 20 عنوان کرد و گفت: انواع تولیدات فرش دست‌باف و صنایع چوبی و روشنایی با حضور تولیدکنندگان برتر عرضه می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار