کد خبر: ۱۹۹۵۲
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۵ 07 April 2015

مدیرکل دامپزشکی استان از معدوم سازی 46687 کیلوگرم فراورده خام دامی غیرمجاز و غیربهداشتی در طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی ویژه ایام نوروز در استان خبر داد .

به گزارش خبرنگار تابناک تبریزبه نقل از  روابط عمومی اداره کل دامپزشکی آذربایجان شرقی ، دکتر امیرحسین بهداد مدیرکل دامپزشکی آذربایجان شرقی با اعلام این خبر افزود : طرح تشدید نظارت بهداشتی ویژه ایام نوروز از 25/12/93 لغایت 14/1/94 با ساماندهی و تشکیل 64 اکیپ ثابت و سیار در سطح استان و در دو شیفت کاری صبح و بعد از ظهر انجام گرفت و بازرسین بهداشتی اداره کل دامپزشکی با 9802 نوبت بازدید از 5557 مرکز عرضه و فروش مواد و فراورده های خام دامی ، کشتارگاهها ، کارگاههای بسته بندی ، رستوران ها مقدار 46687 کیلوگرم مواد و فراورده های خام دامی غیر بهداشتی را کشف و ضبط و نمودند .

بهداد تصریح کرد : بدیهی است کلیه این اقدامات در طول سال و به صورت مستمر با همین قوت ادامه خواهد داشت و وی هدف از این اقدامات را ارتقاء بهداشت عمومی و سلامت جامعه و نیز تامین امنیت غذایی مردم دانست .

بهداد ادامه داد : ما به مردم اطمینان می دهیم ، این نظارت ها در ایام عادی نیز به صورت مستمر ادامه داشته و با متخلفین بهداشتی برخورد قاطع و قانونی انجام خواهد شد .

مدیرکل دامپزشکی استان ضمن تشکر و قدردانی از همکاری های استاندار محترم ، فرمانداریها ، سازمان جهاد کشاورزی استان ، نیروی انتظامی و بویژه همکاری گسترده مراجع قضایی و دادستان محترم تبریز و شهرستان ها از شهروندان خواست تا فراورده های خام دامی مورد نیاز خود را از مراکز مجاز و تحت نظارت دامپزشکی تهیه و در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در حوزه دامپزشکی مراتب را از طریق تلفن 1512 به این اداره اطلاع دهند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :