آبفای شهر کرمانشاه
سرپرست امور اجرایی و مهندسی مدیریت آب و فاضلاب شهر کرمانشاه گفت: تکمیل طرح‌های آبرسانی به واحدهای باقی‌مانده مسکن مهر شهر کرمانشاه حداقل نیازمند ۳۰ میلیارد تومان اعتبار است
کد خبر: ۲۱۶۱۶۶
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸ 21 April 2016
به گزارش تابناک کرمانشاه اردشیر ایزداظهار داشت: ساخت مخزن، خطوط انتقال، احداث چاه و ایستگاه پمپاژ آب برای طرح‌های مسکن مهر شهر کرمانشاه که تاکنون واگذار نشده‌اند به دلیل نبود اعتبار انجام نشده است.

سرپرست امور اجرایی و مهندسی آب و فاضلاب شهر کرمانشاه با بیان اینکه شبکه داخلی طرح‌های مسکن مهر مذکور 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد عنوان کرد: تاکنون 50 درصد از اعتبارات تأمین آب واحدهای مسکن مهر تخصیص یافته و هزینه شده است.

ایزد به آبرسانی موقت به تعدادی از ‌طرح‌های مسکن مهر شهر کرمانشاه اشاره کرد و افزود: به دلیل نبود اعتبار برای ساخت مخزن، احداث چاه و ایستگاه ‌پمپاژ آب واحدهای مسکن مهر، آب برخی از طرح‌های مذکور این شهر در ساعاتی از شبانه روز از مخازن آب مناطق هم‌جوار تأمین می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برای تأمین آب مسکن مهر ارتش واقع در شهرک پردیس 12 میلیارد تومان اعتبار نیاز است گفت: به دلیل بالا بودن تعداد واحدهای این طرح نمی‌توان از مخازن آب مناطق هم‌جوار آن استفاده کرد در غیر این صورت منجر به قطعی آب این مناطق می‌شود.

ایزد اظهار کرد: در سال جاری با تخصیص اعتبار اقدامات اجرایی برای ساخت مخازن، خطوط انتقال، ایستگاه پمپاژ و حفر چاه آب جهت تأمین آب طرح‌های مسکن مهر پردیس، دولت‌آباد، تلاش، کیهان‌شهر انجام می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار