رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه:
رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: با توجه به هماهنگی ها و برنامه ریزی های صورت گرفته برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲ حوزه شهرستان کرمانشاه و شهرستان سنقر و کلیایی از آمادگی کامل برخوردار هستیم.
کد خبر: ۲۱۶۲۳۲
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۹ 21 April 2016
  به گزارش تابناک کرمانشاه :دکتریوسف شاه حسینی  در سومین جلسه ستاد انتخابات استان گفت: خوشبختانه دور نخست انتخابات در استان کرمانشاه با مشارکت قابل توجه مردم، در امنیت کامل و با کمترین مشکل اجرایی برگزار شد و مسئولین وزارت کشور از برگزاری انتخابات به خوبی یاد کردند.

 

 شاه حسینی گفت: متولدین ١٠ اردیبهشت ٧٧ به قبل واجد شرایط رأی در این انتخابات هستند. همچنین کسانی که در دور اول انتخابات در حوزه مربوطه رأی داده اند و کسانی که رأی نداده اند می توانند در دور دوم در انتخابات شرکت کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: رأی ‌دهندگان باید در همان حوزه ای که در دور نخست رأی داده‌اند، رأی خود را به صندوق بیندازند.

وی در ادامه اظهار کرد: در دور نخست انتخابات مجلس در استان کرمانشاه میانگین حضور ٦ درصدی داشتیم و این آمار منهای حوزه انتخابیه کرمانشاه به ٧٥ درصد می رسید.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کرمانشاه افزود: ٨٩٥ هزار و ٢٦٣ نفر در شهر کرمانشاه و ٧١ هزار و ٥٠٣ نفر در سنقر واجد شرایط رأی هستند.

رئیس ستاد انتخابات استان عنوان کرد: انتخابات تجلی گر اتحاد ملی است از این رو نباید شرایط را برای کسانی که می خواهند با بهره گیری از این فضا به مسائل قومی و گروهی دامن بزنند، مهیا کرد.

وی همچنین اعلام کرد برای برگزاری دور دوم انتخابات هیچ مشکلی از نظر امنیت فضای انتخابات، آموزش دست اندرکاران انتخابات و دیگر مسائل وجود ندارد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار