آموزش و پرورش کرمانشاه:
به مناسبت میلاد حضرت علی (ع) و روز پدر بعد از نماز ظهر و عصر مراسم جشنی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش و با شرکت کارکنان اداره کل برگزار شد.
کد خبر: ۲۱۶۳۷۷
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۱ 21 April 2016

برگزاری جشن میلاد حضرت علی (ع)


به گزارش تابناک کرمانشاه، سلیمان محبی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در مراسم جشن میلاد حضرت علی (ع) با اشاره به ابعاد وجودی حضرت گفت: شخصیت علی (ع) تنها در حوزه اسلام و مسلمین شناخته شده نیست بلکه در سایر ادیان و مکاتب به شکل مفصل تر و کیفی تر مورد ستایش قرار گرفته و آثار متعددی در حوزه های ادبی، تاریخی،‌ سیاسی، دینی و اجتماعی راجع به امیر المومنین به رشته تحریر درآمده است.

محبی گفت: اگر بخواهیم برای یک شخصیت ممتاز استاندارد سازی داشته باشیم و همه متفکران و بزرگان جهان را مورد ارزیابی قرار دهیم یقیناً شخصیت امیر المومنین بعد از پیامبر عالی ترین نمونه بارز این موضوع خواهد بود.
وی با تقدیر ازفرهنگیان استان به واسطه تلاش های ارزشمند تعلیم و تربیت گفت: موفقیت های بدست آمده در آموزش و پرورش استان کرمانشاه مرهون تلاش تمامی فرهنگیان می باشد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان اظهار امیدواری کرد فرهنگیان محترم در خصوص شعار سال یعنی اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل فرهنگ سازی لازم را در محیط کلاس انجام داده و شرایط تحقق آن را در حوزه آموزش و پرورش بوجود آورند.
گفتنی است در این مراسم از تعدادی از همکاران تلاش گر تقدیر شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار