كسانی كه در مرحله اول انتخابات در هیچ حوزه انتخابیه رای نداده اند و كسانی كه در مرحله اول در حوزه انتخابیه رزن یا ملایر رای داده اند، می توانند در مرحله دوم نیز در این حوزه ها، رای دهند.
کد خبر: ۲۱۹۹۹۷
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۰ 27 April 2016
رئیس ستاد انتخابات استان همدان از آمادگی استان برای برگزاری انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی در دو حوزه انتخابیه رزن و ملایر خبر داد.

به گزارش كمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات همدان محمد ابراهیم الهی تبار در جلسه ستاد انتخابات استان ، گفت: تعرفه ها، صندوق ها و سایر ملزومات از جمله ترمینال اجرا، تحویل دو حوزه انتخابیه شده است تا به كمك این دستگاه های الكترونیكی روند رای گیری تسریع شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار، اضافه كرد: معمولا مرحله دوم انتخابات از مشاركت كمتری نسبت به مرحله اول برخوردار است اما پیش بینی این است كه رقابت فشرده و مشاركت مردم چشمگیر و بالاتر از مرحله دوم انتخابات های گذشته خواهد بود.

الهی تبار تاكید كرد: اعضای ستاد انتخابات استان و مسئولان كمیته ها همكاری لازم را با دو حوزه انتخابیه ای ملایر و رزن داشته باشند.

الهی‌ تبار عنوان كرد: كسانی كه در مرحله اول انتخابات در هیچ حوزه انتخابیه رای نداده اند و كسانی كه در مرحله اول در حوزه انتخابیه رزن یا ملایر رای داده اند، می توانند در مرحله دوم نیز در این حوزه ها، رای دهند.

وی با تقدیر از حضور پررنگ و اثرگذار رسانه ها در مرحله اول، تصریح كرد: انتخابات در مرحله اول بخوبی و بدون مسائل حاشیه ای و امنیتی برگزار شد و كمیته های ستاد انتخابات عملكرد مطلوبی در مرحله اول داشتند.

وی خاطرنشان كرد: استان همدان در مرحله اول در تمامی شاخص ها رتبه برتر را داشت و در مرحله اول انتخابات هیچ گونه شكایتی از عوامل اجرایی انتخابات در استان صورت نگرفت و تعامل بسیار خوب و اعتماد متقابلی بین حوزه اجرا و نظارت وجود داشت.

استان همدان با یك میلیون و 700 هزار نفر جمعیت دارای 9 كرسی در مجلس است كه در جریان انتخابات دهم تكلیف هفت كرسی مشخص شد.

دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی دهم اردیبهشت ماه سالجاری در ملایر و رزن برگزار می شود. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار