اتاق بازرگانی کرمانشاه:
اعزام هیات های تجاری استان در سال جاری به کشورهای روسیه، عراق، ترکیه و کویت انجام می شود که بر اساس نیازها و درخواست های بازرگانان و فعالین اقتصادی استان تنظیم شده است.
کد خبر: ۲۲۲۴۶۰
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۹ 01 May 2016
به گزارش تابناک کرمانشاه رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه در خصوص برنامه های اتاق بازرگانی استان کرمانشاه برای اعزام هیئت های تجاری به دیگر کشورها طی سال جاری، اظهار داشت: اعزام هیات های تجاری می بایست بر اساس ظرفیت های اقتصادی و تولیدی استان اتخاذ شود که در سال جاری نیز برنامه های اعزام و پذیرش هیات های تجاری تهیه و به تصویب رسیده است.
 وی افزود: که همانطور که اشاره شد بر اساس نیازها اعزام هیات های تجاری استان در سال جاری به کشورهای روسیه، عراق، ترکیه و کویت انجام می شود و درخواست های بازرگانان و فعالین اقتصادی استان تنظیم شده است.
رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه همچنین به بیان اهم برنامه های این اتاق در رابطه با توسعه تجارت خارجی در سال ۹۵ پرداخت و گفت: تشكيل كميته ای دو جانبه با سازمان صنعت، معدن و تجارت برای هماهنگی فعاليت های حوزه تجارت خارجی استان در بخش دولتی و خصوصی و همچنين تهيه و تنظيم و ارائه پيشنهادهای حوزه تجارت خارجی، تنظيم دستور كار جلسات كارگروه توسعه صادرات و پيگيری مصوبات كارگروه و ساير موارد مرتبط از جمله این برنامه ها است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار