خانه معدن استان کرمانشاه :
رئیس خانه معدن استان کرمانشاه گفت: متقاضیان دریافت تسهیلات خروج از رکود معادن در استان کرمانشاه زیاد ولی پرداخت تسهیلات بسیار محدود است.
کد خبر: ۲۲۲۶۴۹
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۹ 02 May 2016
   
  به گزارش تابناک کرمانشاه رئیس خانه معدن استان کرمانشاه  اظهار داشت: پرداخت تسهیلات 12 درصدی از صندوق توسعه ملی برای فعالیت مجدد معادن راکد و جلوگیری از راکد شدن دیگر معادن کمک شایانی محسوب می‌شود اما تعداد متقاضیان دریافت آن بالا و پرداخت تسهیلات بسیار محدود است.
وی با تاکید بر اینکه پرداخت این تسهیلات باید در اوایل سال انجام شود گفت: پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به عنوان سرمایه در گردش برای معادنی که با مشکلات بسیاری مواجه هستند گره‌گشا است و پرداخت این تسهیلات برای کارساز بودن به جای اواسط سال باید در ابتدای سال انجام شود.
رئیس خانه معدن کرمانشاه با بیان اینکه رتبه نخست معادن استان قیرطبیعی است بیان کرد: بالا بودن حقوق دولتی در بخش معدن که منجر به تعطیلی بسیاری از معادن کرمانشاه شده بود با همت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در خصوص قیر طبیعی می‌تواند تا 85 درصد کاهش یابد.
ابراهیمی با اشاره به رکود دو ساله حاکم بر معادن استان خاطرنشان کرد: برخوردار شدن از تخفیف 85 درصدی حقوق دولتی مذکور با رعایت بندهایی همچون اجرای برنامه تحقیق و توسعه و ارائه مستندات آن فراهم می‌شود که این امر با اجرای صحیح، فعالیت و توسعه معادن را به همراه دارد.
عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی استان کرمانشاه از بهبود رونق در بازار قیر طبیعی خبرداد و عنوان کرد: با حمایت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه در زمینه ارائه کمک‌های فنی وضعیت معادن این استان که از رکود رنج می‌برند بهبود می‌یابد.
 نایب رئیس اول اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق به بی‌تدبیری، عدم درک واقعیت‌ها و بی‌توجهی نسبت به رفع مشکلات اشاره و خاطرنشان کرد: پیامدهای منفی همچون بیکاری و عدم توسعه و رکود به دلیل عدم درک واقعیت‌ها و مشکلات هر منطقه و کوتاهی در رفع آن توسط مسئولان استانی و کشوری بروز می‌یابد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار