مدیر کل ارشاداسلامی:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از برگزاری برنامه‌های فرهنگی هفته قرآن و عترت در تاریخ 18 اردیبهشت ماه سال‌جاری طی یک هفته در استان کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۲۲۳۵۶۴
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۲ 03 May 2016
    به گزارش تابناک کرمانشاه، ابراهیم رحیمی‌زنگنه صبح امروز در نشست خبری، اقدامات و برنامه‌های در نظر گرفته شده به‌مناسبت فرا رسیدن هفته قرآن و عترت را تشریح کرد
 مدیر کل ارشاداسلامی گفت: هفته قرآن و عترت از تاریخ 18 اردیبهشت ماه سال‌جاری به‌مدت یک هفته در استان کرمانشاه آغاز می‌شود.
 رحیمی‌زنگنه  بیست و چهارم خرداد ماه جاری را زمان پایان برنامه‌های این هفته بیان کرد و گفت: آیین افتتاحیه این مراسم نیز با حضور مسئولان و فعالان قرآنی انجام می‌گیرد و مراسم افتتاحیه نیز راس ساعت 11 و در محل مجتمع فرهنگی و هنری انتظار شهر کرمانشاه برگزار می‌شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه مراسم افتتاحیه جشنواره هنرهای تجسمی و نمایشگاه کتب و نرم‌افزارهای قرآنی نیز هم‌زمان با این مراسم در نظر گرفته شده، افزود: نمایشگاه صنایع دستی محصولات و تولیدات قرآنی توسط هنرمندان کرمانشاهی نیز در نظر گرفته شده است.
این مسئول از اجرای برنامه‌های هفته قرآن و عترت در هشت استان کشور از جمله استان کرمانشاه خبر داد و تصریح کرد: جشنواره‌های فیلم قرآنی و سروده‌های قرآنی و تئاتر خیابانی نیز 19 و 20 اردیبهشت ماه سال‌جاری در کرمانشاه برگزار خواهد شد و شهرستان‌های استان کرمانشاه نیز برنامه‌های قرآنی را اجرا می‌کنند.
 وی تجلیل از فعالان قرآنی استان کرمانشاه و برگزاری همایش تجلی قرآن کریم در شعر فارسی و کردی کرمانشاه را از جمله اقداماتی اعلام کرد که طی روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه برگزار می‌شود و بیان داشت: محافل انس با قرآن کریم نیز در مناطق مختلف استان کرمانشاه هم‌زمان با برنامه‌های هفته قرآن و عترت برگزار می‌شود.
 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه برگزاری همایش‌ها و برنامه‌های یاد شده را اقدامی مهم در راستای توجه به فعالیت‌های قرانی با رویکرد هنری دانست و گفت: فراخوان جشنواره‌های مذکور از قبل اعلام شده است و بیش از یک‌هزار و 200 اثر به جشنواره‌های مختلف ارسال شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار