دو و میدانی کرمانشاه:
دونده کرمانشاهی محمد چشمه زار با زمان ۱۰ ثانیه و ۳۶ صدم ثانیه نشان برنز دو ۱۰۰ متر قهرمانی بزرگسالان کشور را از آن خود کرد.
کد خبر: ۲۲۳۸۵۴
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۹ 04 May 2016
   به گزارش تابناک کرمانشاه مربی تیم دو و میدانی استان کرمانشاه گفت: مسابقات دو و میدانی قهرمانی بزرگسالان کشور با شرکت ۲۳۰ ورزشکار در تمام ماده‌های دو و میدانی به میزبانی شیراز در حال برگزاریست و تیم کرمانشاه با ترکیب ۱۰ نفره در این مسابقات حضور دارد.  حسین امیری با اشاره اینکه مسابقات از دیروز آغاز و تا عصر امروز ادامه دارد، گفت: سعید پیری، محمد چشمه‌زار، مرتضی ناظمی، پژمان یارولی، حسین کیهانی، آرمین سبحانی علیرضا کاکاوند، بابک کرمی، محمد ماهیدشتی محمد مظهری اعضای تیم استان هستند.
  وی همچنین گفت: محمد چشمه زار دونده نامی کرمانشاهی با رکورد ۱۰ ثانیه و ۵۵ صدم ثانیه به فینال صد متر راه یافت و در فینال با زمان ۱۰ ثانیه و ۳۶ صدم ثانیه با کسب نشان برنز عنوان سوم را از آن خود کرد.
 امیری افزود: آرمین سبحانی دیگر دو و میدانی کار خوشنام کرمانشاهی نیز با زمان ۱۵ ثانیه و ۵۰ صدم ثانیه در ۱۱۰ متر با مانع پنجم شد و سعید پیری دونده جوان و خوش آتیه  استان با ثبت رکورد ۴۹:۳۶ به مقام هشتمی بسنده کرد.
  مربی تیم دو و میدانی استان کرمانشاه با اشاره به دیگر نتایج گفت: بابک کرمی و پژمان یارولی امروز به مصاف رقبای سرسخت خود در۸۰۰ متر می‌روند همچنین محمد مظهری در رشته ۴۰۰ متر، حسین کیهانی در ۳۰۰۰ با مانع، محمد چشمه زار در ۲۰۰متر، مرتضی ناظمی در  پرتاب وزنه و محمد ماهیدشتی دو و میدانی کار استان در ۴ در ۴۰۰ به میدان می‌روند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار