مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از برگزاری نخستین جشنواره تئاتر عروسکی در کرمانشاه خبر داد
کد خبر: ۲۲۴۹۹۱
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۷ 06 May 2016
     به گزارش تابناک کرمانشاه ،مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت:  نخستین جشنواره تئاتر عروسکی استان کرمانشاه برگزار می‌شود،این جشنواره با حضور گروه‌های هنری از سراسر کشور و کردستان عراق انجام می‌پذیرد.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه این جشنواره هفته پایانی اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می‌شود، گفت: این جشنواره در دو مجموعه فرهنگی و هنری انتظار و شهید آوینی شهر کرمانشاه انجام می‌گیرد.
این مسئول با بیان اینکه کارگاه‌های آموزشی تئاتر به صورت جانبی طی روزهای برگزاری جشنواره در نظر گرفته شده، گفت: افتتاحیه این مراسم با اجرای کاروان عروسکی در خیابان‌های کرمانشاه انجام می‌شود.
رحیمی زنگنه زمان اجرای نمایش‌های عروسکی را عصر روزهای برگزاری جشنواره اعلام کرد و بیان داشت: موزه عروسک‌ها و آلبوم عکس پیشکسوتان تئاتر همزمان با این مراسم رونمایی می‌شود و این مراسم در توانمندی گروه‌های هنری استان بسیار مؤثر خواهد بود.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: این جشنواره در دو بخش صحنه‌ای و میدانی با حضور گروه‌های نمایش عروسکی برای علاقه‌مندان به اجرا در خواهد آمد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار