امام جمعه موقت کرمانشاه:
امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: مسئولان نظام برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی از کارآفرینان و تولیدکنندگان داخلی حمایت کنند.
کد خبر: ۲۲۵۱۹۲
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۰ 06 May 2016
   به گزارش تابناک کرمانشاه  امام جمعه موقت کرمانشاه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در کرمانشاه با دعوت همگان به تقوای الهی اظهار داشت: مبعث به معنای برانگیخته شدن است و پیامبر اکرم(ص) از سوی خداوند برای ارشاد و هدایت انسانها به مقام نبوت رسید.
وی تصریح کرد: بر اساس مندرجات تاریخ و آنچه مورخان به ثبت رسانده اند در گذشته بیش از ۲۷ نبرد بر پیامبر(ص) تحمیل کردند که این حضرت در ۹ جنگ مشارکت داشتند.
 آیت الله حجتی انقلاب و نهضت امام(ره) را همانند نهضت پیغمبر(ص) در جامعه جلوه‌گر و اثربخش دانست و گفت: ما باید بر توان و تولیدات داخلی برای تحقق اقتصاد مقاومتی تمرکز کنیم و فرمایش بنیانگذار کبیر انقلاب مبنی بر اینکه «آمریکا هیچ غلطی نمی تواند انجام دهد» را به یاد داشته باشیم.
 وی با اشاره به تحریم اقتصادی آمریکا علیه کشور به ویژه در گذشته گفت: پیامبر(ص) نیز در آن سال ها برای مبارزه با استکبار و کفار مورد تحریم و اذیت و آزار قرار می گرفتند و در نبرد و مبارزه علیه آنها شرکت می کرد تا دین اسلام و کلام هدایتگر خدای متعال را گسترش داده و به جوامع بشناسانند.
 آیت الله حجتی با اشاره به ۱۷ اردیبهشت سالروز تشکیل بسیج سازندگی است گفت: احداث و بازسازی بیش از۹۰ مسجد و تحقق ۳۰ پروژه آبرسانی به مناطق روستایی، تعمیر و احداث ۲۶ خانه عالم، راه سازی روستایی و بهسازی۴۸۶ مدرسه به همراه بازسازی گلزار شهدا از جمله اقدامات این دستگاه اجرایی در سال گذشته است.
 امام جمعه موقت کرمانشاه به مناسبت آزادسازی هویزه در ۱۹ اردیبهشت اشاره کرد و گفت: ۲۱ اردیبهشت نیز سالروز تولد امام حسین(ع) و روز پاسدار و۲۲ اردیبهشت نیز ولادت حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز است.
 وی خواستار کمک رسانی به مردم جنگ زده سوریه را با سفارش معاونت سیاسی سپاه استان شد و گفت: آمریکا بداند که انقلاب ایران در جهان گسترش پیدا می کند و راه حق و ‌مبین بنیانگذار کبیر انقلاب در همه جوامع ادامه خواهد داشت.
 آیت الله حجتی گفت: اگر ما دست از اهداف انقلاب در مقابل استکبار برداریم آنها ادای ۳۷ سال غرامت خواهند کرد و لذا با تکیه بر فرموده امام(ره) مبنی بر شعار «نه شرقی نه غربی، جمهوری اسلامی» باید در پیشبرد اهداف نظام تلاش کنیم و دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس را در نظر داشته باشیم.
 وی اظهار داشت: کشور ما از منابع و استعداد های سرشاری بهره‌مند است بنابراین باید از تولیدکنندگان و کارآفرینان داخلی کشور برای تحقق اقتصاد مقاومتی تلاش کنیم. 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مطلع
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
در چند روز آینده مظفر تیموری رییس ارشاد شهرستان کرمانشاه بعنوان مدیرکل ارشاد معرفی می شود
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار