تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه:
مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت:فعلا فعالیت پارکبان‌ها در خصوص أخذ هزینه پارک از رانندگان در کرمانشاه وجه قانونی ندارد.
کد خبر: ۲۲۸۱۷۷
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰ 11 May 2016
    مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت: دریافت هزینه پارک خودروها از سوی پارکبان‌ها در کرمانشاه موقتا ممنوع اعلام شده است.
 به گزارش تابناک کرمانشاه مدیر کل تعزیرات حکومتی گفت: با توجه به درخواست‌های فراوان مردمی و مراجعات مکرری که داشتیم پیگیری‌های لازم در خصوص طرح پارکبان انجام و به صورت موقت پارکبان‌ها حق اخذ هزینه پارک خودرو از رانندگان را ندارند.
  جودکی افزود: ممنوعیت أخذ هزینه پارک از دو روز پیش در حال انجام است و فعلا فعالیت پارکبان‌ها در خصوص أخذ هزینه پارک از رانندگان در کرمانشاه وجه قانونی ندارد.
 وی با اشاره به انجام هماهنگی با معاونت طرح ترافیک و سازمان صنعت و معدن، گفت: تا زمانی که فرآیند قانونی دیگر اعلام شود، فعلا أخذ هزینه پارک خودرو متوقف شده است.
 مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از برخورد با متخلفان پارکبان خبر داد و تصریح کرد: در صورت تخلف از سوی پارکبان‌ها اقدام لازم صورت می‌گیرد.
جودکی سامانه پیام ۳۰۰۰۹۶۵۱ و شماره ۱۲۴ سازمان صنعت معدن را راه‌های ارتباطی با مردم در خصوص دریافت شکایات مردم پیرامون تخلفات پارکبان‌ها عنوان کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار