جشنواره بین‌المللی فیلم سبزدر کرمانشاه:
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه از حضور دو فیلم هنرمندان استان در پنجمین جشنواره فیلم سبز خبر داد و گفت: این دو فیلم «آخرین فرصت درخت» از سعید سلیمانی و «آبی مثل آسمان» از عابدین محمدی به‌عنوان آثار برگزیده در این جشنواره بین‌المللی به نمایش در می‌آیند.
کد خبر: ۲۲۹۵۵۱
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۸ 14 May 2016
    به گزارش تابناک کرمانشاه مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه از توقف 10 ساله جشنواره فیلم سبز خبر داد و اظهار کرد: این جشنواره با هدف فرهنگ‌سازی و آموزش و اطلاع‌رسانی به مردم در زمینه حفاظت از محیط زیست از طریق فیلم امسال پنجمین دوره خود را برگزار می‌کند. کاظمی با اشاره به اینکه شرکت‌کنندگانی از کشورهای آمریکا، بلژیک، آلمان، اتریش و مکزیک  نیز در جشنواره فیلم سبز ایران حضور دارند عنوان کرد: این جشنواره در استان کرمانشاه در شش روز و هر روز 10 ساعت به صورت رایگان در مجتمع شهید آوینی برگزار می‌شود. 
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه با بیان اینکه مقام معظم رهبری نیز در فرمایشات خود به حفاظت از محیط زیست تأکید دارند افزود: ابلاغ سیاست کلی محیط زیست در 15 بند به سرانه قوای سه‌گانه توسط مقام معظم رهبری نشان دهنده اهمیت محیط زیست و تلاش بر حفاظت از آن است.
وی از حضور دو فیلم هنرمندان استان کرمانشاه در پنجمین جشنواره فیلم سبز خبر داد و اظهار کرد: این دو فیلم «آخرین فرصت درخت» از سعید سلیمانی و «آبی مثل آسمان» از عابدین محمدی به‌عنوان آثار برگزیده در این جشنواره بین‌المللی به نمایش در می‌آیند.
 کاظمی بیان کرد: 10 هنرمند دیگر کرمانشاهی در پنجمین جشنواره فیلم سبز ایران در زمینه‌های کاریکاتور، هنرهای تجسمی و گرافیک برگزیده شدند و به این جشنواره راه یافتند.    
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
جمعي از كار كنان رسمي كار گري بهزيستي استان كر مانشاه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
جناب آقاي انوشيروان محسني بند پي رياست محترم سازمان بهزيستي كشور

سلام علیکم


احتراماً به استحضار می رساند تعدادی از نیروهای فعال و کاردان در این اداره کل تحت عنوان رسمی کارگری مشغول به انجام وظیفه هستیم که اغلب دارای مدرک تحصیلی دانشگاهی بوده که متاسفانه مزایای مندرج در احکام کارگزینی و سایر مزایای جانبی از جمله بدی آب و هوا، محرومیت مناطق جنگی حق تحصیلات دانشگاهی و سختی کار و … شامل ما نمی شود.

جالب اینکه چارت خالی سازمانی داریم که با توجه به سوابق و تخصصی که هر کدام از ما در مشاغلی که سالها در آن کار می کنیم و تجربه کافی را کسب نموده ایم.

در اداره ای که در آن هستیم حتی اگر چارت خالی نیز نداشته باشد مسئولین محترم سازمان می توانند از مرکز درخواست پست جدید نمایند.

حال این این سوال برای همه ما پیش آمده که ما واقعاً چه نوع استخدامی هستیم نه مثل کارگران مشمول قانون کاریم !و نه مانند همکاران خدمات کشوری! نه مانند همكاران قرارداده معين! موقع پرداخت پاداش پایان سال، عیدی ما باید اندازه مبلغ عیدی کارمندان رسمی باشد چونکه حقوق ما از محل بند (( و )) تبصره ۱۹ قانون بودجه و از طریق خزانه پرداخت می شود. اگر تفاوت ما از نوع بیمه باشد که نیروهای پیمانی و قرادادهای کار معین نیز بیمه تأمین اجتماعی می باشند!

مسئولین باید به این امر مهم توجه داشته باشند که ما کارگر شرکتهای خصوصی و یا کارخانجات نیستیم بلکه ما به استخدام سازمانی کاملاً دولتی درآمده ایم.

لذا جهت احقاق حقوق و پرهیز از تبعیض و ایجاد عدالت اداری ما کارکنان رسمی کارگری شاغل در اداره دولتی خواهان تبدیل وضعیت در قالب طرح از رسمی کارگری به رسمی کشوری و یا پیمانی می باشیم تا بتوانیم همانند کارکنان رسمی از قانون نظام هماهنگ و خدمات کشوری بهره مند شویم و این مشکل کلیه همکاران رسمی کارگری بهزیستی سراسر کشور می باشد .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار