منتخب مردم کنگاور در مجلس دهم منتخب مردم کنگاور و صحنه و هرسین گفت: باید در جامعه امکان ثروت آفرینی برای مردم فراهم شود و دولت نیز اولویت کاری خود را در تدوین سند توسعه استان کرمانشاه مصوبات سفر مقام معظم رهبری قرار دهد.
کد خبر: ۲۳۰۱۶۱
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۰ 15 May 2016
  به گزارش تابناک کرمانشاه: منتخب مردم کنگاور و صحنه و هرسین ،ابلاغ سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری را یک مصلحت دانست واظهار داشت: یکی از مهم‌ترین اولویت‌ها در کشور تعامل و همکاری نمایندگان مجلس با دولت در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل جدی مسئولان مربوطه است و دولت باید زمینه اجرایی و عملیاتی اقتصاد مقاومتی را در برنامه توسعه ششم فراهم کند و نمایندگان نیز با تصویب قوانین مناسب نقاط ضعف دولت را در اجرای این سیاست‌ها برطرف کنند تا به نقطه‌ای مشرک در این زمینه برسند.
 حسن سلیمانی با بیان اینکه نسخه شفا بخش اقتصاد مقاومتی که رهبر معظم انقلاب در این سال‌ها بیان کرده‌اند تنها راه نجات و برون رفت از مشکلات اقتصادی کشور و استان کرمانشاه است افزود : مسئولان باید زمینه‌های رونق صنعت و تولید در استان را شناسایی و مشکلات حوزه‌های صنعتی را برطرف کنند و دولت نیز با فراهم کردن منابع مالی و امکانات متناسب با این منابع تسهیلا ت لازم را در اختیار کرمانشاه قرار دهند.
 وی مهم‌ترین چالش‌ها و موانع حوزه اقتصاد مقاومتی را عملیاتی نشدن این حوزه، عدم توجه به قابلیت‌ها و ظرفیت‌ها و عدم هماهنگی و همگرایی دولت و نمایندگان مجلس عنوان کرد و گفت: باید در جامعه امکان ثروت آفرینی برای مردم فراهم شود و دولت نیز اولویت کاری خود را در تدوین سند توسعه استان کرمانشاه مصوبات سفر مقام معظم رهبری قرار دهد و دولتمردان و مجمع نمایندگان استان کرمانشاه پیشرفت سریع سند توسعه استان را در اولویت کاری خود قرار دهند. منتخب مردم کنگاور و صحنه و هرسین یکی از نقاط آسیب‌پذیر اقتصاد را وابستگی اقتصادی به دنیای خارج و غرب دانست و اظهار کرد: باید از امکانات داخلی، نیروی کار، مواد اولیه، منابع طبیعی در تولید ثروت و ارزش آفرینی به نحو مناسب استفاده کرده تا دشمنان نتوانند کشور را تحت تحریم و فشار اقتصادی قرار دهند.
سلیمانی با اشاره به ضرورت استفاده مجمع نمایندگان استان کرمانشاه از تجارب و ظرفیت‌های نمایندگان ادوار قبلی مجلس و کارشناسان متخصص گفت: نمایندگان مجلس و دولتمردان باید با هم‌فکری و هم‌گرایی و با توجه به مبانی اندیشه اسلامی و وحدت رویه، مشکلات اقتصادی کشور را برطرف کنند و به جای سنگ‌اندازی و اختلاف با یکدیگر به صورت یک ید واحده عمل کنند.  .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار