مجمع نمایندگان استان کرمانشاه:
سید قاسم جاسمی اولویت اصلی را برای انتخاب ریاست مجلس از سوی نمایندگان مجلس ولایت‌مداری دانست و گفت: توان مدیریت سیاسی و ولایتمداری از ویژگی‌های بارز لاریجانی برای ریاست مجلس است
کد خبر: ۲۳۰۷۴۳
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۲ 16 May 2016
به گزارش تابناک کرمانشاه : منتخب مردم کرمانشاه در مجلس دهم با اشاره به اینکه هنوز نامزدهای هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی مشخص نشده است گفت: رقابت برای ریاست مجلس دهم شورای اسلامی بین لاریجانی کاندیدای طیف اصولگرایان و عارف نماینده طیف اصلاح‌طلب خواهد بود.
جاسمی زمان برگزاری انتخابات هیئت رئیسه سنی مجلس دهم شورای اسلامی برای انتخاب ریاست مجلس را هشت خرداد ماه بیان و اظهار کرد: انتخابات هیئت رئیسه سنی مجلس دهم بعد از طی مراحل قانونی و تشریفاتی در هشتم خرداد ماه و همزمان با شروع کار مجلس دهم برگزار می‌شود.
وی اولویت اصلی را برای انتخاب ریاست مجلس از سوی نمایندگان مجلس ولایت‌مداری دانست و گفت: توان مدیریت سیاسی و ولایتمداری از ویژگی‌های بارز لاریجانی برای ریاست مجلس است. جاسمی با بیان اینکه لاریجانی در این دو دوره ریاست مجلس نشان داد که توان، تجربه و مدیریت لازم و کافی را برای ریاست مجلس دهم دارد افزود: وی سابقه خوبی در ولایت‌مداری دارد و در تمام دوران و  عرصه‌های انقلاب اسلامی نشان داده که در خط امام و رهبری حرکت می‌کند و در آزمون‌های زمانه امتحان خودش را خوب پس داده است.
 وی با اشاره به اینکه ترکیب مجمع نمایندگان استان کرمانشاه ترکیب مناسبی است و بین نمایندگان استان وحدت و انسجام خوبی مشاهده می‌شود عنوان کرد: امیدواریم این وحدت و انسجام بین نمایندگان مجلس همچنان استمرار و ادامه داشته باشد       
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار