دامپزشکی کرمانشاه:
مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه گفت: در سال گذشته ۴۲۳ هزار و ۴۵۰ کیلوگرم فرآورده خام دامی ناسالم توسط اداره کل دامپزشکی استان کشف و امحا شد.
کد خبر: ۲۳۱۸۴۷
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴ 18 May 2016
  مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه گفت: با 82 هزار مورد بازدید از مراکز تهیه، فرآوری، توزیع و نگهداری و همچنین نظارت‌های شرعی و بهداشتی دامپزشکی بر کشتارگاه‌های دام و طیور سطح استان بیش از 423 هزار تن محصول دام ناسالم کشف شده است.
وی با بیان اینکه در سال گذشته پنج هزار و 786 مورد فرآورده خام دامی غیربهداشتی مشاهده شد افزود:  در این مدت با انجام دو هزار و 466 مورد نمونه‌برداری و شش هزار و 594  مورد آزمایش بر روی نمونه‌ها، بیش از 178 هزار و 354 کیلوگرم انواع فرآورده خام دامی فاسد و غیرقابل مصرف انسانی ضبط و با همکاری دستگاه قضایی و انتظامی از چرخه مصرف مردم خارج و امحا شد.
 نادرپرور بیان کرد: در سال گذشته به دنبال کشف فرآورده‌های دامی غیر قابل مصرف 638 پرونده قضایی تشکیل شد و 358 مکان غیربهداشتی که ضوابط و دستورالعمل‌های سازمان را رعایت نکرده بودند با همکاری دستگاه قضایی و نیروی انتظامی پلمب شدند.
 مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه پیرامون طیور کشتار شده افزود: در سال گذشته از بین هشت میلیون و 915 هزار و 651  قطعه طیور کشتار شده 56 هزار و 407 قطعه از طیور به دلایل بهداشتی و یا شرعی ضبط و از چرخه مصرف مردم خارج و امحا شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار