استاندار کرمانشاه:
استاندار کرمانشاه گفت: احداث کریدور گردشگری بیستون-طاقبستان را یکی از ابرپروژه‌های استان عنوان کرد و افزود: درکارگروه گردشگری استان مصوب کردیم که موسسه‌ای مسئول اجرای این طرح شود.
کد خبر: ۲۳۲۳۸۵
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۵ 19 May 2016
    به گزارش تابناک کرمانشاه استاندار کرمانشاه اظهار کرد: مسیر طاقبستان-بیستون باید کریدور گردشگری شود. خوشبختانه مطلع شدم که مطالعات این طرح انجام شده که مطالعات بسیار خوبی است و این طرح در کارگروه گردشگری استان نیز مطرح شده است.
  رازانی با بیان اینکه بخش عمده‌ای از این مسیر در اختیار نیروهای مسلح قرار داشت، گفت: خوشبختانه با ارائه این طرح در سفر مقام معظم رهبری به استان، نیروهای مسلح از این مسیر عقب نشینی کرده‌اند و مسیر برای اجرای این پروژه هموار شده است.
 وی احداث کریدور گردشگری بیستون-طاقبستان را یکی از ابرپروژه‌های استان عنوان کرد و افزود: درکارگروه گردشگری استان مصوب کردیم که موسسه‌ای مسئول اجرای این طرح شود.
 رازانی با بیان اینکه احداث تقاطع سه راهی هرسین به کرمانشاه نیز برای اجرای این طرح لازم است، گفت: امسال برای این پروژه نیز بودجه گذاشته و آن را اجرایی می‌کنیم.
   استاندار کرمانشاه با بیان اینکه مسئولین ارشد استان برای اجرای پروژه کریدور گردشگری بیستون-طاقبستان عزم جدی دارند، گفت: این طرح باید به یک طرح همگانی تبدیل شود تا در آینده هم بتوان اجرای آن را ادامه داد.   وی اظهار کرد: قطعا در سفر هیات دولت برای این پروژه بودجه خواهیم گرفت و استارت پروژه زده خواهد شد.  
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
به زودی یعنی تا چند صد سال آینده وجداناً دست نزنین بشش همینجوری بهتره
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار