سخنگوی دولت:
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور گفت: با اشاره به در پیش بودن اجرای برنامه ششم توسعه کشور گفت: در این برنامه استان‌های کشور به 9 منطقه تقسیم می‌شود
کد خبر: ۲۳۳۴۸۰
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۰ 21 May 2016







    رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور گفت: با ابلاغ بودجه سال 95، حقوق و مزایای کارکنان دولت و معوقه 2 ماه نخست امسال در فیش حقوقی خرداد ماه اعمال و پرداخت می‌شود .  
  به گزارش تابناک کرمانشاه   محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت احیای هفت‌هزار و 700 واحد تولیدی و صنعتی با 16هزار میلیارد تومان را از برنامه‌های اقتصادی در سال جاری اعلام کرد و گفت: اعتبار لازم برای احیای این واحدهای تولیدی و صنعتی که عمده آنها با مشکل مالی مواجهند، تأمین شده است.   سخنگوی دولت گفت که رئیس‌جمهوری بودجه سال 95 را به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور ابلاغ کرده و این سازمان نیز به‌زودی بودجه را به استان‌های کشور ابلاغ می‌کند.
نوبخت ادامه داد: با ابلاغ بودجه سال 95، حقوق و مزایای کارکنان دولت و معوقه 2 ماه نخست امسال در فیش حقوقی خرداد ماه اعمال و پرداخت می‌شود.
 وی با اشاره به در پیش بودن اجرای برنامه ششم توسعه کشور گفت: در این برنامه استان‌های کشور به 9 منطقه تقسیم می‌شود و سهم اعتباری هر استان نیز با توجه به مشابهت اقلیمی، صنعتی و ظرفیت‌های پنهان تخصیص می‌یابد.
نوبخت در پایان خاطرنشان کرد: براساس برنامه ششم، تمام استان‌ها علاوه بر برنامه توسعه پنج‌ساله، برنامه توسعه منطقه‌ای نیز خواهند داشت.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
کار خوبیه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار