آیین افتتاحییه ورزشگاه:
آیین افتتاح ورزشگاه چند منظوره ی وحدت در شهرک دولت آباد با حضور فرماندار و اعضای شورای شهر، سرپرست شهرداری ،مسئولین و مدیران ارشد استان انجام گرفت.
کد خبر: ۲۳۴۵۱۰
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۴ 24 May 2016
  سالار احمد زاده عضو شورای شهر کرمانشاه درگفتگو با تابناک گفت :این مجموعه با هزار متر زیر بنا شامل یک سالن بسیار زیبای چند منظوره و همچنین خانه ی تنیس روی میز به نام قهرمان، ندا شهسواری نام گذاری شده است.هدیه ای از طرف شورای شهر و تربیت بدنی  به مردم عزیز دولت آباد است .
 عضو شورای شهر کرمانشاه اظهار داشت:مجموعه ها و سوله های ستاد بحران با تغییر کاربری در زمان غیر بحران به مجموعه ورزشی تبدیل شد .و بعد ازمصوبات و توافقاتی که به عمل آمدشاهد پیشرفت فیزیکی سریع آن بودیم .
 وی ادامه داد: امروز شاهد آیین افتتاح اولین مجموعه ورزشی چند منظوره هستیم ودر روزها ی آینده چند مجموعه ی دیگر در نقاط محروم شهر افتتاح خواهند شد .
 
برای حمایت از ورزش باید سرمایه گذاران بخش خصوصی مورد حمایت قرار گیرند 

فرماندار کرمانشاه فضل الله رنجبر در گفتگو با تابناک گفت : برای داشتن یک جامعه با نشاط ،کارا و توسعه یافته قطعا باید از مسیر ورزش و ورزشکاران عبور کنیم  جامعه ای که در آن نشاط هست افراد ورزش می کنند .
 وی افزود :باید بخش خصوصی راهم فعال کنیم و من از شهرداری های مناطق و شورای اسلامی شهر   درخواست دارم همه کسانی که در بخش ورزش سرمایه گذاری می کنند مورد حمایت باشند و امتیازاتی برای ساخت و ساز مکان های ورزشی قائل شوند .به خاطر اینکه ورزش برای پویایی و سازندگی جامعه اهمیت دارد.
 
   رویکرد شورای شهر این است که بر اساس عدالت محوری این مجموعه ها در حاشیه شهر و مناطق محروم باشد
 سید حجت موسوی عضو دیگر شورای شهردریک مصاحبه صمیمی در حاشیه مراسم با تابناک اظهار کرد :عمده رویکرد شهرداری و شورای شهر این بوده که بر اساس عدالت محوری این مجموعه ها در حاشیه شهر و مناطق محروم باشد.
 عضو شورای شهر کرمانشاه گفت :با آمدن مهندس رضایی و توانایی هایی که از ایشان سراغ داریم شاهد افتتاح پروژه های دیگر ی در همین سال خواهیم بود .
 وی همچنین بیان کرد: متاسفانه در سال قبل با ضعف مدیریتی که در شهرداری بود و منجر به استیضاح شد ما شاهد رکود صد در صدی بودیم وحتی کلنگ زنی هم نداشتیم .فرهنگ سرای مرکزی شهر که دیجیتال بود به عنوان یک کلینیک بلا استفاده در آمد .  فرهنگ سرای آیت الله نجومی اداری شد .و از حیز انتفاع خارج گشت . فرهنگ سرای کسری به خاطر یک میلیون تومان پول برق 6 ماه تعطیل شد.
 موسوی در پایان اشاره کرد :در  سه ماه آینده دو فرهنگ سرای بزرگ در محله کارمندان و شهرک الهیه افتتاح خواهد شد .     
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
با تشکر از مسئولین
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار