استاندار کرمانشاه :
استاندار کرمانشاه با اشاره به اتخاذ تصمیماتی برای رفع مشکل اجرای 12 طرح صنعتی استان کرمانشاه گفت: پتروشیمی اسلام آباد غرب و پتروشیمی اوره و آمونیاک جزو این پروژه‌ها هستند که تصمیمات خوبی برای آنها اتخاذ شد.
کد خبر: ۲۳۵۵۸۱
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۳ 25 May 2016
 به گزارش تابناک کرمانشاه   افخمی مدیرعامل بانک صنعت و معدن و معاونین و هئیت مدیره بانک صنعت و معدن در سفر به کرمانشاه با حضور در دفتر استاندار با دکتر اسداله رازانی دیدار داشتند و طی جلسه‌ای برای حل مشکل 12 طرح صنعتی توافقات و مصوباتی حاصل شد که می‌تواند زمینه ساز توسعه بخش صنعتی استان کرمانشاه باشد.
استاندار کرمانشاه در این جلسه با اشاره به مشکلات استان گفت: این استان 8 سال به صورت مستقیم درگیر جنگ بوده است که در این زمینه متحمل خسارت‌هایی بسیاری شده است و اگر به دنبال کمتر شدن فاصله این استان با استان‌های برخوردار در خصوص ارتقا شاخص‌ها نباشیم مشکلات کرمانشاه از جمله بیکاری بیشتر می‌شود.
  .رازانی خاطرنشان کرد: کرمانشاه جزو استان‌های کم برخوردار است اما دارای ظرفیت‌های ویژه‌ای مانند بارندگی خوب، زمین‌های حاصلخیز برای توسعه کشاورزی، هم مرز بودن با کشور عراق برای توسعه تجارت و زمینه‌های مناسب گردشگری و مستعد برای توسعه و پیشرفت است. استاندار کرمانشاه با بیان اینکه تدابیر ویژه‌ای برای توسعه بخش‌های مختلف به خصوص بخش صنعت اندیشیده شده است اظهار کرد:  برای رفع مشکلات بر سر اجرای طرح‌های صنعتی که رفع بیکاری استان را به دنبال دارد تلاش می‌شود و از بانک صنعت و معدن انتظار می‌رود طرح‌های استفاده کننده از منابع این بانک را حمایت و پشتیبانی نماید.
رازانی با اشاره به برنامه های تدوین شده برای توسعه استان گفت: برنامه‌های خوب و روبه پیشرفتی در زمینه‌های کشاورزی، تجارت، گردشگری و صنعت استان تدوین شده اما همه باید کمک و تلاش کنیم که این طرح‌ها هر چه سریع‌تر مثمر واقع شوند و باعث رفع مشکل بیکاری و ارتقا شاخص‌ها در استان شوند.
 وی با اشاره به اتخاذ تصمیماتی برای رفع مشکل اجرای 12 طرح صنعتی استان کرمانشاه گفت: پتروشیمی اسلام آباد غرب و پتروشیمی اوره و آمونیاک جزو ابر پروژه‌ها هستند که تصمیمات خوبی برای آنها اتخاذ شد.
 مدیرعامل بانک صنعت و معدن عنوان کرد: مشکلات طرح‌های صنعتی استان کرمانشاه که از تسهیلات بانک صنعت و معدن استفاده می‌کنند، حل گردد و این موضوعات افزایش اشتغال و ایجاد زمینه کار برای جوانان استان را به دنبال داشته باشد. در این جلسه اجرای 12 طرح صنعتی از جمله پتروشیمی اسلام‌آباد غرب، کارخانه فرآوری گوجه و رب گوجه، پتروشیمی اوره و آمونیاک، طرح تولید کاغذ از سنگ، شرکت لبنیات مانیزان، تولید مواد اولیه فولاد، شرکت ایلیا ذرت، کاغذ بیستون، شرکت پارس پاژنگ، شرکت فرش نگین مشهد و طرح ایران خودرو مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد که زمینه‌های پرداخت تسهیلات این طرح‌ها از محل بانک صنعت و معدن هر چه سریع‌تر فراهم شده تا این طرح‌ها قادر به تولید شوند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار