جهاد کشاورزی استان کرمانشاه:
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با انتقاد به خام فروشی گسترده در بخش کشاورزی گفت : باید امکان فرآوری محصولات کشاورزی در استان فراهم شود
کد خبر: ۲۳۵۷۳۷
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۵ 26 May 2016
     به گزارش تابناک کرمانشاه چهارمین نشست استانی انجمن صنایع خوراک دام، طیور و آبزیان ایران   با حضور مسئولان دولتی، فعالان صنعت خوراک دام، طیور و آبزیان، اساتید دانشگاه و روسای تشکل‌های مرغداران دامداران و آبزی پروران استان در محل اتاق بازرگانی کرمانشاه برگزار شد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه در این نشست با انتقاد به خام فروشی گسترده در بخش کشاورزی استان اظهار داشت: باید امکان فرآوری محصولات کشاورزی در استان فراهم شود تا  شاهد رونق تولیدات و اقتصاد باشیم.
خسرو شهبازی با اشاره به اینکه پتانسیل‌های خوبی برای فرآوری محصولات کشاورزی در استان کرمانشاه وجود دارد، گفت: هزار واحد طیور و ۲۹ کارخانه خوراک دام داریم.
وی با رد ادعای فعالیت واحدهای غیرمجاز تولید خوراک دام در استان افزود: ۳ واحد راکد تولید خوراک دام در استان داریم و مجوز ۵ واحد دیگر نیز صادر شده است. 
   همچنین در این نشست صاحبان واحدهای تولید خوراک دام نسبت به بالابودن بهره تسهیلات بانکی انتقاد داشتند، از سوی دیگر شفاف نبودن قوانین گمرکی در صادرات خوراک دام، تعدد متولیان صنعت خوراک دام از دیگر مشکلات مطرح شده در این نشست بود.    
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار