هیئت جانبازان و معلولان استان کرمانشاه
رئیس هیئت جانبازان و معلولان استان کرمانشاه گفت:مهران نکویی مجد امروز در مسابقات لیگ کشوری دوومیدانی تهران در کلاس پزشکی cp۳۵ پرتاب وزنه با رکورد ۱۴ متر و ۲۱ سانتیمتر موفق به کسب چهارمین سهمیه پارالمپیک ریو برای کرمانشاه شد.
کد خبر: ۲۳۶۰۰۱
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۱ 26 May 2016
   رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان کرمانشاه با بیان اینکه هیئت جانبازان و معلولان استان کرمانشاه هم اکنون در کلیه رشته‌ها دارای ۱۵ ملی پوش می‌باشد، افزود: مهران نکویی مجد امروز در مسابقات لیگ کشوری دوومیدانی تهران در کلاس پزشکی cp۳۵ پرتاب وزنه با رکورد ۱۴ متر و ۲۱ سانتیمتر موفق به کسب چهارمین سهمیه پارالمپیک ریو برای کرمانشاه شد
عزت‌اله پرنیان در تشریح نتایج انفرادی این دوره از رقابت‌ها افزود: در ترکیب تیم جانبازان و معلولان بانوان استان، سمیرا نظری در پرتاب وزنه به نشان مدال طلا دست یافت و در پرتاب دیسک مدال برنز را از آن خود کرد.
 پرنیان بیان کرد: زهرا شاه‌محمدی دیگر بانوی کرمانشاهی در ماده پرش طول به مدال نقره رسید و در دو ۴۰۰ متر مدال طلا را بر گردن آویخت همچنین وحیده عیوضی در پرتاب وزنه مدال نقره را از آن خود کرد،  زهرا چهری در پرتاب وزنه نقره گرفت و مریم رنجبر در  پرتاب وزنه صاحب نشان طلا شد.
 رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان کرمانشاه با ادامه توضیحات گفت: سارا نصرتی مهر دیگر نماینده کرمانشاه در این مسابقات طلای پرتاب وزنه را از آن خود کرد و منیژه جلالی نیز در ماده پرتاب دیسک مدال برنز را بر گردن آویخت.
وی با بیان اینکه کرمانشاه با ۳۳ ورزشکار در این مسابقات حضور دارد، افزود: در ادامه مسابقات لیگ دو و میدانی کشور که آخرین فرصت کسب سهمیه پارا المپیک نیز می‌باشد مهران نکویی مجد در کلاس cp۳۵ پرتابی استان کرمانشاه با رکورد ۱۴:۲۰ سهمیه ورودی پارالمپیک ریو را کسب کرد
پرنیان با اشاره به عملکرد بسیار مطلوب نمایندگان کرمانشاه در لیگ کشور بیان کرد: تیم دوهای استان کرمانشاه در قسمت تیمی برای اولین بار موفق به مقام سوم کشوری شد و قزوین و مازندران اول و دوم شدند.
وی افزود: شهلا بهروزی راد در قایقرانی ۲۰۰ متر کایاک انفرادی، محمد خالوندی در  پرتاب نیزه کلاس f۵۷ با رکورد ۴۴ متر، علی الفت نیا در پرش طول کلاس cp۳۷ با رکورد ۶ متر و ۱۹ سانتیمتر، مهران نکویی مجد در کلاس cp۳۵ با رکورد ۱۴ متر و ۲۱ سانتیمتر آخرین سهمیه‌های پارالمپیک ریو را برای استان کرمانشاه کسب نمودند. .
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۶
آفرین بچه ها افتخار مردم کرمانشاه هستید من از این خبر خیلی خوشحال شدم براتون آرزوی موفقیت دارم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار