سازمان صنعت و تجارت استان کرمانشاه:
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه رتبه این استان در تعداد واحدهای صنعتی کوچک، متوسط و بزرگ را 24، 20 و 18 اعلام کرد.
کد خبر: ۲۳۶۸۸۰
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۳ 28 May 2016
        به گزارش تابناک کرمانشاه رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه رتبه این استان در تعداد واحدهای صنعتی کوچک، متوسط و بزرگ را 24، 20 و 18 اعلام و عنوان کرد: 963 پروانه بهره‌برداری صنعتی در استان کرمانشاه صادر شده است که نوع نگاه به سرمایه‌گذاری‌ها در این استان سرمایه‌گذاری در صنایع بزرگ و متوسط بوده است.
حقیقی با بیان اینکه در استان کرمانشاه برای کاهش نرخ بیکاری، سرمایه‌گذاری در بخش صنایع غذایی، کانی غیرفلزی و خودرو از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است افزود: صنایع مادر و بزرگ در این استان به دلیل عدم ایجاد صنایع پایین دست مولد نبوده‌اند.
 وی بیان کرد: ایجاد صنایع شیمیایی که قابلیت ایجاد صنایع پایین دست خود را داشته باشند در اولویت سرمایه‌گذاری قرار دارند و سرمایه‌گذاری در واحدهای دارای ظرفیت ایجاد اشتغال بالا جزو سیاست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه در راستای کاهش اثرات منفی اشتغال در حوزه تولید است.
حقیقی تعداد واحدهای صنعتی کشور را 10 هزار واحد اعلام و عنوان کرد: 9000 واحد از این تعداد واحدهای کوچک و مابقی متوسط هستند با توجه به اینکه می‌توان با دو میلیارد تومان واحد صنعتی کوچک و با سه میلیارد تومان واحد صنعتی متوسط که هم اکنون دچار معضل رکود شده‌اند به تولید رساند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار