معاون وزیر آموزش و پرورش:
معاون وزیر آموزش و پرورش پیش از ظهر امروز یکشنبه ،دراردوگاه امام حسن (ع) شهرستان صحنه گفت: اگر می خواهیم کرمانشاه رشد پیدا کند و شاهد کاهش نرخ بیکاری آن باشیم یکی از بهترین بسترها توسعه مدارس غیر دولتی است
کد خبر: ۲۳۷۵۷۱
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۷ 29 May 2016









  به گزارش  تابناک کرمانشاه  معاون وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: یکی از مشکلات مدارس غیر دولتی نوع رقابت موسسان با هم است و متاسفانه در برخی موارد این عزیزان به جای اینکه رفیق هم باشند به رقیب یکدیگر تبدیل شده اند.
گرد گفت: اگر فردی مسئولیت یک موسسه دولتی را برعهده گرفت و مدیریت آن مدرسه را عهده دار شد متاسفانه رقیبی از خود موسسات غیر دولتی سر راه وی قرار گرفته و علیه او صحبت می کند که این جای تامل دارد.
  وی تصریح کرد: اگر می خواهیم کرمانشاه رشد پیدا کند و شاهد کاهش نرخ بیکاری آن باشیم یکی از بهترین بسترها توسعه مدارس غیر دولتی است.
  گرد در بخش دیگر از سخنان خود بر شناسایی نقاط ضعف از سوی موسسان مدارس غیردولتی تاکید کرد و افزود: توجه به مسائل قانونی و آموزش دادن به نیروها امر بسیار مهمی است که باید مورد توجه ویژه قرار داشته باشد.
  وی در ادامه گفت: سند تحول  بنیادین نیز بسیار سند مهمی است که باید مورد مطالعه و توجه موسسان و مدیران باشد، چرا که آموزش یک بحث جدی است که می تواند عامل رشد و ترقی باشد.
گرد تاکید کرد: اگر بخواهیم در یک مجموعه ای رقابت کنیم باید چیز قابل عرضه ای برای رقابت داشته باشیم که در مدارس غیردولتی کیفیت عامل رقابت است.
 وی از مدیر کل نوسازی مدارس استان کرمانشاه خواست که با تلاش بیشتر در راستای تسهیل مسائل و مشکلات پروژه های آموزشی در استان گام بردارند.
معاون وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه ۳ یا ۴ استان در کشور هستند که از نظر امکانات و مسائل آموزشی خیلی مشکل دارند، گفت: برخی از این مسائل به دلیل وضعیت اقتصادی خود منطقه بوده که باید این مشکلات را گره گشایی کنیم. اجرای ماده ۲۷ موضوع دیگری بود که
 گرد در این همایش به آن اشاره کرد و افزود: در این ماده  به سازمان و ارگان ها فرصتی داده شده که اگر توان مالی برای اتمام پروژه های نیمه تمام را ندارند از طریق سایت مدیریت همان استان اعلام کنند که بخش غیردولتی با کمک دولت پذیرای آن باشد.     .
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۹
برای توسعه و رفع بیکاری مدرسه غیر انتفاعی بزنید
چه راهکار جالبی مردم بیکارند فقر و اعتیاد و طلاق .........اونوقت بریم غیر انتفاعی بزنیم که درست بشه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار