بنیاد فرهنگی صبح قریب:
دومین جلسه اعضای بنیاد فرهنگی صبح قریب با حضور اعضا در دفتر سایت خبری تحلیلی تابناک جهت انتخاب هیئت مدیره برگزار شد .
کد خبر: ۲۳۸۱۴۴
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۸ 30 May 2016
    به گزارش تابناک کرمانشاه :در این جلسه اعضا برای انتخاب 9نفر هیئت مدیره بنیاد فرهنگی تبادل نظر کردند و در نهایت 12 نفر کاندید اعلام آمادگی نمودندکه بعد از تصمیم گیری در جلسات بعد فعالیت خود را شروع خواهند کرد .  
در ابتدای جلسه اکبر میثاقی ضمن ارائه گزارشی از چگونگی روند کار و فعالیت  های صبح قریب، در خصوص مسائل و مشکلات فرهنگی و اقتصادی و راهکارهای آن اظهار داشت : یکی از خواسته های مردم کرمانشاه آن است که مسیر زائران کربلا از طریق مرز خسروی باشد .
وی ادامه داد:گسترش مرز آزاد تجاری تا بیستون و پی گیری راه آهن از مطالبات جدی مردم است که مجموعه صبح قریب جهت تحقق آنها تلاش خواهند کرد.
  در ادامه جلال منکرسی یکی دیگر از اعضا صبح قریب  گفت با توجه به نزدیکی حلول ماه مبارک رمضان آمادگی همه برای حضور در  این ضیافت الهی را آرزو داریم .
 وی افزود :در عرصه ی اجتماعی اگر بخواهیم حیات داشته باشیم باید در چنین بنیاد هایی ورود پیدا کنیم که اساس آن برای نظام شناخته شده است . فعالیت ها و خدمات  حاج محسن رضایی در عرصه ی دفاع مقدس و بعد از آن بر کسی  پوشیده نیست .بنابراین کسانی که در این مجموعه هستند به ریسمان محکمی رجوع کرده اند .
منکرسی در پایان گفت :شورا ی راهبردی بنیاد صبح قریب باید در جهت رفع مشکلات مردم گام های جدیدی بردارد. باید برای برون رفت از مشکلات اقتصادی طرح وبرنامه داشته باشیم .    
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار