آموزش و پرورش استان کرمانشاه:
در گردهمایی مسوولین روابط عمومی ادارات آموزش و پرورش استان کرمانشاه با حضور نمایندگان رسانه ها ،لوح سپاس مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه به مسوولین روابط عمومی اهدا شد.
کد خبر: ۲۳۸۶۷۸
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۷ 31 May 2016








به گزارش تابناک کرمانشاه سلیمان محبی در نشست مشترک مسوولین روابط عمومی ادارات آموزش و پرورش با رسانه ها، از عزم جدی آموزش و پرورش برای تعامل گسترده با رسانه ها خبر داد و گفت: خوشبختانه امروز با وجود مدیریت علمی و توانمند روابط عمومی وزارت متبوع گام های اساسی و بلندی برای نیل به اهداف درون سازمانی، از سوی مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت و به طبع آن ادارات روابط عمومی برداشته شده است، که برون داد آن سایت وزین و علمی وزارت و ادارات کل آموزش و پرورش می باشد.
محبی تسریع کرد: اگر امروز معلمان و فرهنگیان گرامی به عنوان اثر گذارترین قشر مورد وثوق و تکریم آحاد مردم می باشد، به دلیل انعکاس و اطلاع رسانی به موقع فعالیت ها و موفقیت های معلمان و آموزش و پرورش بوده است.
مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه افزود: اگر می گوییم روابط عمومی ها، چشم بینا، گوش شنوا و زبان گویای سازمان خود هستند، باید شرایط کار و فعالیت و بروز استعداد کارگزاران این عرصه را فراهم نماییم، تا بتوانیم هم روابط عمومی علمی، به روز و بخردانه ای داشته باشیم و هم پیوند مستحکم نظام درون و برون سازمانی را تسهیل کنیم.
گفتنی است در نشست یک سویه مسوولین روابط عمومی با اصحاب رسانه های استان کرمانشاه، لوح سپاس مدیرکل آموزش و پرورش به همراه هدایای نقدی، به پاس زحمات آن ها تقدیم مسوولین روابط عمومی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار