سازمان صنعت و تجارت استان کرمانشاه:
معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: طرح نظارت و بازرسی ویژه ماه رمضان از نیمه خرداد ماه در استان کرمانشاه اجرا شده و تا پایان این ماه مبارک ادامه دارد.
کد خبر: ۲۴۱۵۰۸
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۱ 06 June 2016
     به گزارش تابناک کرمانشاه: عباس سجادی‌رادگفت: حوزه نظارتی سازمان مذکور با فرارسیدن ماه رمضان تیم‌های دو و سه نفره بازرسی را برای جلوگیری از بروز هرگونه تخلف صنفی در قالب تیم‌های مشترک هدایت می‌کند.
 معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کر کرمانشاه بیان کرد: طرح نظارت و بازرسی مذکور جهت نظارت بر عرضه، فروش و قیمت کالاهای حساس و پرمصرف در طول ماه مبارک رمضان دنبال می‌شود.
سجادی‌راد با اشاره به اینکه هر کیلوگرم حلیم همانند سال گذشته به قیمت 60 هزار ریال به فروش می‌رسد گفت: امسال زولبیا و بامیه درجه یک هر کیلوگرم 95 هزار ریال و درجه دو هر کیلوگرم 80 هزار ریال قیمت‌گذاری شده است.
 وی از ثبات نسبی حاکم بر بازار خبر داد و عنوان کرد: هم اکنون هیچگونه محدودیت و کمبود در زمینه موجودی، تأمین و عرضه کالا در بازار استان کرمانشاه وجود ندارد.
معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: بازار از نظر عرضه و تقاضا از آرامش نسبی برخوردار است و تیم‌های بازرسی این استان جهت نظارت بر بازار تا پایان ماه رمضان حضور دارند.
وی با اشاره به سامانه 124 گفت: ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه آماده دریافت گزارش‌های مردمی است با توجه به اینکه شهروندان سهم به‌سزایی در جلوگیری از تخلف واحدهای صنفی دارند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار