مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان :
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با اشاره به نرخ بالای بیکاری بیان کرد: تنها با همراهی همه عوامل اجرایی استان می‌توان به نظام جامع بازار کار دست یافت.
کد خبر: ۲۴۲۳۶۷
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۲ 08 June 2016
 
    به گزارش تابناک کرمانشاه  داوود یاوری در جلسه نظام جامع بازار کار اظهار داشت: رویه پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی بر اساس دستورالعمل شورای عالی اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تغییر یافته به طوری که پرداخت این تسهیلات در سال جاری با تکمیل فرم‌های ارسالی این شورا امکان پذیر است.
 مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه بیان کرد: بهره‌مندی از تسهیلات برای پیشبرد اشتغال‌زایی در استان کرمانشاه نیازمند همراهی دستگاه‌های اجرایی، فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها، دهیاری‌ها، بانک‌های عامل و دیگر فعالان بازار کار و اشتغال است.
یاوری با اشاره به فرم نیاز سنجی جهت بهره‌مندی از تسهیلات اشتغال‌زایی گفت: با تکمیل فرم‌ مذکور در 70 برگ به عنوان فرم نیاز سنجی می‌توان از تسهیلات اشتغال‌زایی به مبلغ مناسب بهره‌ برد.
 وی خاطرنشان کرد: حداکثر فرصت زمان برای ابلاغ نیازمندی‌های تسهیلاتی به شورای عالی اشتغال پایان خرداد ماه بوده و اولویت نخست این مسیر در استان کرمانشاه با همراهی دستگاه‌های اجرایی شناخت نیازمندی‌ها، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان برای رسیدن به اشتغال و رفع معضل بیکاری است.
 مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه به بسیج دستگاه‌های اجرایی و نرخ بالای بیکاری اشاره و بیان کرد: تنها با همراهی همه عوامل اجرایی استان می‌توان به نظام جامع بازار کار دست یافت.  
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار