19 باب کتابخانه در روستاهای استان در دو سال گذشته راه اندازی شده است که اگر منتظر بودجه بودیم اجرای این کار فرهنگی طول می کشید.
کد خبر: ۲۴۲۶۹۵
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۸ 08 June 2016
معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان گفت: تمامی برنامه ها و طرحها را نباید به بودجه دولتی وابسته کرد.

محمد ابراهیم الهی تبار در کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی استان همدان اظهار کرد: اهدافی ترسیم شده که تمامی آنها را به بودجه دولتی نباید وابسته کرد.

وی مثال زد: 19 باب کتابخانه در روستاهای استان در دو سال گذشته راه اندازی شده است که اگر منتظر بودجه بودیم اجرای این کار فرهنگی طول می کشید.

وی با ذکر اینکه اجرای این طرح 40 میلیارد ریال اعتبار نیاز داشت اضافه کرد: با مشارکت مردم و استفاده از فضاهای موجود در 19 روستاهای بالای 500 نفر جمعیت کتابخانه دایر شد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان تاکید کرد: در صورت داشتن برنامه ای منسجم می توان بسیاری از ظرفیتها را سازماندهی کرد.

الهی تبار افزود: نیروهای مسلح، شهرداریها، آموزش و پرورش و دیگر نهادها در تقویت ورزش نقش آفرین هستند و باید این نهادها به سمت اهداف برنامه ششم توسعه در حوزه ورزش سوق داد.

وی با ذکر اهمیت سلامت مردم اضافه کرد: جامعه ای توسعه می یابد که مردم و ساکنان آن سلامت و نشاط داشته باشند و ورزش همگانی انسان سالم تربیت کرده و ورزش قهرمانی نشاط اجتماعی ایجاد می کند.

وی گفت: ماه مبارک رمضان فرصت مغتنی برای تقویت فعالیتهای فرهنگی و اجتماعی است و زمینه این کار نیز در استان مهیا شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار