الهی تبار گفت: متاسفانه برخی از تحریم ها و مشکلات بر سرراه برجام خشنود هستند در حالی که با اجرای برجام فروش نفتی ایران از روزی ۸۰۰ بشکه نفت به روزی ۲میلیون بشکه رسیده است.
کد خبر: ۲۴۳۱۱۶
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴ 09 June 2016
 معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با تاکید بر اینکه تأمین آب شرب بهداشتی برای روستاییان استان همدان باید در اولویت باشد، گفت: باید شاخص کیفیت آب افزایش یابد.

به گزارش مهر، محمد ابراهیم الهی تبار در کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان همدان که در استانداری برگزار شد، با تاکید بر اینکه برجام بسیاری از مشکلات را در کشور حل خواهد کرد، گفت: متاسفانه برخی از تحریم ها و مشکلات بر سرراه برجام خشنود هستند در حالی که با اجرای برجام فروش نفتی ایران از روزی ۸۰۰ بشکه نفت به روزی ۲میلیون بشکه رسیده است.

وی با توضیح اینکه سازمان مردم نهاد مهر در حوزه محیط زیست رتبه سوم کشوری را کسب کرده است، گفت: دولت تدبیر و امید نگاه مثبتی به موضوع محیط زیست دارد در حالی که در دولت قبل به این سازمان ها یک نگاه رقابتی وجود داشت و حتی تهدیدی برای دولت به شمار می رفت.

محمد ابراهیم الهی تبار با تاکید بر اینکه حوزه سلامت نیازمند نگاه فراگیر آموزشی است، عنوان کرد: تامین بهداشت مردم یک بحث حاکمیتی است و باید تا جایی که امکان دارد اعتبارات برای بهبود در این زمینه تخصیص یابد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان بیان کرد: سال گذشته اعتبارات خوبی برای واکسیناسیون دام ها در نظر گرفته شد و این امر اوضاع مساعدتری را نسبت به سالهای قبل ایجاد کرد.

وی با اعلام اینکه برای تعطیلات عید فطر باید آمادگی لازم در استان برای میزبانی از مهمانان تابستانی ایجاد شود، تاکید کرد: باید شبکه های آموزشی، رسانه ها، سمن ها با استفاده از ظرفیت های آموزشی برای جلوگیری از مشکلات آبی، آنفولانزا و بیماری التور مردم را آموزش دهند تا از بروز وشیوع این بیماری ها پیش گیری شود.

وی تاکید کرد: تأمین منابع اعتباری مورد نیاز ارتقای حوزه سلامت و بهداشت در مردم در اولویت قرار دارد چرا که تخصیص منابع و صرف هزینه‌ها در این حوزه‌ها نوعی سرمایه‌گذاری اجتماعی است.

وی افزود: تأمین آب شرب بهداشتی برای مردم روستاهای استان باید در اولویت قرار گیرد و سلامت آب شرب آبرسانی شده با تانکر به تعدادی از روستاهای استان نیز تضمین شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار